کالبدشکافی آیفون ایکس اس

کالبدشکافی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس اپل از اصلاح باتری آن‌ها خبر می‌دهد

کالبدشکافی آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس مکس اپل (iPhone XS Max) که به تازگی انجام شده است، نشان از تغییر باتری آن‌ها دارد. بر اساس تجزیه اجزای داخلی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، آن‌ها به باتری‌هایی اصلاح شده مجهز شده‌اند.

روز گذشته، عرضه اپل آیفون ایکس اس و اپل آیفون ایکس اس مکس آغاز شد و کاربران پیش خریدکننده، گوشی های هوشمند خود را دریافت کردند. همانند همیشه، تیم iFixit خیلی زود دست به کار شد تا به وسیله کالبدشکافی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس کاربران را از اجزای تشکیل‌دهنده این دو گوشی مطلع کند.

طبق انتظار، ساختار درونی دو گوشی پرچمدار سال 2018 اپل شباهت زیادی با نحوه چیدمان اجزای سخت افزاری آیفون ایکس دارند، اما چشمان تیزبین اعضای تیم iFixit توانست به وسیله کالبدشکافی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به برخی تغییرات پی ببرد.

نخستین تصویر کالبدشکافی آیفون ایکس اس

کالبدشکافی آیفون ایکس اس

یکی از مهم‌ترین تغییرات سخت افزاری دو گوشی، باتری آن‌ها محسوب می‌شود. پک منبع نیروی گوشی آیفون ایکس متشکل از دو باتری بود و در مجموع، ظرفیت 2716 میلی‌آمپر ساعت را در اختیار کاربر قرار می‌داد، اما تعداد باتری جانشین آن یک عدد بوده و شکل L مانند به خود گرفته است. کاهش جزیی ظرفیت و رسیدن آن به 2659 میلی‌آمپر ساعت از دیگر تغییرات جانشین پرچمدار اپل در سال 2017 به شمار می‌رود. البته اپل مدعی است به لطف وجود تراشه اپل A12 و دیگر دست‌کاری‌های نرم افزاری و سخت افزاری، دوام باتری آیفون Xs به مراتب بهتر از آیفون X خواهد بود.

کالبدشکافی آیفون ایکس اس مکس نشان داد این مدل همانند بهترین آیفون سال قبل دارای دو باتری است. ظرفیت آن‌ها در مجموع به 3179 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. تیم iFixit مدعی شد اگرچه آیفون Xs و آیفون Xs Max امتیازهای بهتری از نظر استاندارد مقاومتی IP68 دریافت کرده و به ادعای سازنده مقاوم‌تر از نسل قبلی هستند، اما در کالبدشکافی آیفون ایکس اس و برادر آن، اثری از تغییر در این زمینه مشاهده نشده است.

یکی دیگر از دستاوردهای کالبدشکافی آیفون ایکس اس پی بردن به تلاش اپل برای رسیدن به خودکفایی است. به عنوان نمونه این شرکت در آیفون‌های 2018 از چیپ مدیریت انرژی ساخت دست خود استفاده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. باباش دراد چقدر پیچ و چسب ای بابا

    نوت9 که خیلی راحت باز شد و تعمیر پزیریش بالاتر و راحتره

  2. این مقاله تکراری نیست بخصوص ویدیوش همون مقاله باطری ال شکل اپل نیست؟

  3. این سه کار تیکه فلز چه کارایی که نمیونه این نشون میده بشر تونسته از مخلوقات اطرافش درست اسفاده بکنه

  4. ن ترو خدا اصلاح هم نمیکردن
    اینا یه عمر با باتری خراب مردمو تیغ زدن