گیفت کارت

خرید گیفت کارت ارزان و تحویل فوری

این روزها برای خرید گیفت کارت، کاربران ایرانی با چالش‌هایی مواجه هستند و نمی‌توانند به صورت مستقیم از آیتونز یا گوگل پلی یا پلی استیشن استور خرید مستقیم انجام دهند. در نتیجه برای سهولت کاربران مصرف‌کننده گیفت کارت‌های مختلف، فروشگاه‌های متعددی اقدام به فروش گیفت کارت نموده‌اند که در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر و با سابقه در زمینه فروش گیفت کارت در ایران آشنا بکنیم.

گیمرها بزرگترین مصرف‌کننده گیفت کارت های اپل و گوگل هستند. بازی‌هایی نظیر کلش رویال و کلش اف کلنز این روزها مورد توجه کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است و برای تهیه الماس در این بازی‌ها نیاز به استفاده و خرید گیفت کارت دارید. از این رو سایت گیفتک با سابقه چند ساله در زمینه فروش گیفت کارت می‌تواند گزینه مناسبی هم از جهت اعتبار کارت‌ها و هم از لحاظ پشتیبانی و راحتی خرید برای شما باشد.

گیفت کارت

با توجه به تعداد بسیار زیاد فروشگاه‌های ایرانی در زمینه ارائه خدمات فروش انواع گیفت کارت و میزان راحتی کاربر برای خرید، این نکته که بتوان یک خرید سریع را انجام داد و در صورت لزوم یک پشتیبانی همه جانبه را دریافت کرد بسیار مهم است، در این سایت شما بدون نیاز به ثبت نام می‌توانید با سرعت گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب و پس از پرداخت، کد آن را بلافاصله به صورت پیامک دریافت کنید. همچنین در سایت گیفتک می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی پشتیبانی دریافت نمایید.

انوع گیفت کارت ها در گیفتک

در وب سایت گیفتک انواع گیفت کارت‌های مطرح دنیا برای خرید وجود دارند. در ادامه به معرفی انواع گیفت کارت های موجود در این فروشگاه می‌پردازیم:‌

با گیفت کارت های اپل می‌توانید برای خرید انواع موسیقی، فیلم و سریال از آیتونز استور یا انواع اپلیکیشن از اپ استور و یا کتاب‌های الکترونیکی از آی بوک و یا خرید محصولات سخت افزاری و تجهیزات جانبی اپل در اپل استور اقدام نمایید. همچنین برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان iOS می‌توانند اشتراک سالانه خود را به وسیله گیفت کارت پرداخت نمایند.

  • گیفت کارت گوگل (Google Play)

به وسیله گیفت کارت های گوگل پلی شما قادر خواهید بود تا علاوه بر خرید الماس در بازی‌های کمپانی سوپرسل به خرید در تمام اپلیکیشن‌هایی که پرداخت درون برنامه‌ای دارند بپردازید. همچنین با استفاده از این گیفت کارت‌ها می‌توانید به خرید موسیقی و فیلم و اپلیکیشن در پلتفرم اندروید بپردازید.

  • گیفت کارت پلی استیشن (Play Station Store)

با استفاده از گیفت کارت های پلی استیشن که در انواع قیمت‌ها موجود هستند می‌توانید به خرید انواع بازی‌ها در پلی استیشن استور بپردازید و یا در صورت لزوم برای خرید اعتبار در بازی‌هایی که نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند اقدام کنید.

  • گیفت کارت ایکس باکس (Xbox)

گیفت کارت های ایکس باکس برای افزایش اعتبار یا خرید تجهیزات مورد نیاز در بازی‌های پلتفرم ماکروسافت مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته به نیاز شما گیفت کارت های ایکس باکس از 5 دلاری تا 100 دلاری قابل دسترس هستند.

  • گیفت کارت استیم (Steam)

این گیفت کارت‌ها برای کاربران PC که از کنسول‌های رایج نظیر پلی استیشن یا ایکس باکس استفاده نمی‌کنند و ترجیج می‌دهند که روی پلتفرم استیم از بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند، مناسب است. در فروشگاه گیفتک، کارت های استیم از 5 دلاری تا 100 دلاری قابل دسترس هستند.

گیفت کارت

چرا فروشگاه گیفتک؟

تمامی گیفت کارت های فروشگاه آنلاین گیفتک از فروشگاه‌ها و نمایندگان طرف قرارداد اپل و گوگل آمریکا به صورت فیزیکی خریداری می‌شوند و صد در صد قانونی و معتبر می‌باشند و شما بدون نگرانی می‌توانید آنها را خرید و شارژ نمایید. تمامی این کارت‌ها دارای اسکن از کارت فیزیکی بوده و پس از خرید فقط کد گیفت کارت به شماره موبایل شما در هنگام خرید ارسال خواهد شد. دارا بودن اسکن کارت‌ها همراه با بارکد و شماره سریال مهر تاییدی بر این ادعاست. سایت گیفتک با هدف فروش بیشتر و سود کمتر فعالیت می‌کند و همیشه در این فروشگاه قیمت کارت‌ها و خدمات دیگر ارزان‌تر از بقیه رقبا عرضه می‌شود.

پایان رپورتاژ آگهی /.