گوشی جدید نوکیا

گوشی جدید نوکیا تا کمتر از دو هفته دیگر رونمایی می‌شود

اچ ام دی گلوبال با ارسال دعوت‌نامه‌هایی برای رسانه‌های خبری اعلام کرد گوشی جدید نوکیا به زودی رونمایی خواهد شد. بر اساس دعوت‌نامه ارسالی، تا رونمایی جدیدترین گوشی اندرویدی نوکیا کمتر از دو هفته زمان باقی مانده است.

طبق دعوت‌نامه‌های ارسال شده به دست اچ ام دی گلوبال، شرکت دارنده حق ساخت گوشی هوشمند با نام نوکیا، قرار است جدیدترین گوشی اندرویدی این برند در روز چهارم اکتبر (دوازدهم مهر) و در شهر لندن به صورت رسمی رونمایی شود. بر اساس متن دعوت‌نامه، در این رویداد یک عضو جدید به خانواده گوشی های هوشمند نوکیا افزوده خواهد شد.

گوشی جدید نوکیا چه می‌تواند باشد؟

از مدت‌ها قبل، پیرامون چند گوشی جدید نوکیا اخباری شنیده و می‌دانستیم اچ ام دی گلوبال، چندین محصول مختلف در چنته دارد. بسیاری از کاربران، منتظر رونمایی یک پرچمدار دارای نام نوکیا هستند، چرا که نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو طیق انتظارشان نبوده‌اند.

بر اساس آخرین شایعات، پرچمدار آتی اچ ام دی گلوبال نوکیا 9 نام داشته و اصلی‌ترین ویژگی‌ آن، مجهز شدن به دوربین اصلی پنچ گانه خواهد بود. با این حال، بر اساس یک خبر تازه دیگر، اچ ام دی گلوبال عرضه گوشی بالارده بعدی خود را تا نمایشگاه MWC 2019، که اسفند سال جاری برگزار می‌شود، به تعویق انداخته است.

گوشی جدید نوکیا

با در نظر گرفتن این موضوع، گوشی جدید نوکیا در روز دوازدهم مهر چه محصولی خواهد بود؟ یکی از حدس‌ها رونمایی گوشی نوکیا 7.1 پلاس است. طی چند هفته اخیر، شایعاتی پیرامون این گوشی شنیده ایم، پس اگر قرار به رونمایی گوشی پرچمدار نوکیا 9 نباشد، احتمال معرفی شدن نوکیا 7.1 پلاس قوت می‌گیرد. نباید فراموش کرد این گوشی‌ساز، برای معرفی یک محصول عادی، رویدادی خاص برگزار نکرده و رسانه‌های خبری را فرا نمی‌خواند، پس گوشی جدید نوکیا مطمئنا محصولی درخور خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دیگه کی توجه به نوکیا میکنه اخه

  2. هر شرکتی زبان طراحی خاص خودشه داره دیگع

  3. من به این گوشی خیلی امید وارم بخصوص اینکه گوشی های نوکیا ارزون قیمتن

  4. انتظارا تا یه سال پیش از نوکیا بالا بود

  5. زبان طراحی قسمت پشتی همه گوشی هاش مثل همه نوکیا بخصوص نحوه امیخته شدن دوربینا با حسگر اثر انگشت