7 دلیل برای استفاده از قلم S-Pen بجای انگشت در Galaxy Note 4

همان طور که می دانید محصولی که تحت نام Galaxy Note 4 از شرکت سامسونگ عرضه شد , تا امروز توانسته به خوبی قدرت این شرکت را به رخ همگان بکشد . در زیر مقاله ای را می خوانید که 7 دلیل آورده شده تا شما به جای استفاده از انگشت تان از قلم S-Pen استفاده کنید . همراه ما باشید . . .

1) هوشمند است

زمانی که قلم را روی صفحه نمایش Note 4 قرار می دهید , مکان قلم توسط نقطه ی بسیار کوچکی به شما نشان داده می شود . همانند Samsung Note 3 قابلیت Air Command ( مدیریت مجموعه عملکرد هایی که صرفا برای استفاده بیشتر از قلم طراحی شده اند ) نیز در این مدل گوشی قرار داده شده است . به کمک این قلم می توانید وب گردی سریع تری داشته باشید . به راحتی دور یک چیز دایره بکشید و یا شماره مورد نظر خود را سریع و راحت بنویسید و با آن تماس برقرار کنید .

AirCommand_Main[0]

2) به فشار حساس تر شده است

قلم S-Pen نسبت به قبل حساس تر شده است . به گونه ای که هر حرکتی که با قلم روی صفحه نمایش انجام می دهید چه نوشتن متن و چه طراحی , نوت 4 آن را ثبت می نماید . این گونه اعلام شده است که کاربران می توانند به راحتی از هرگونه محافظ صفحه نمایش و خش گیر استفاده کنند چون که تاثیر بر روی حساسیت مابین قلم و صفحه نمایش ندارد .

3) می توانید با آن عکس ها را ویرایش کنید

S-Pen خلاقیتی همه جانبه است . مثلا می توانید عکس ها را ویرایش کنید . به کمک دقت قلم می توانید قسمتی از عکس را جدا نمایید . می توانید یادداشت یا حتی طراحی های خود را سریعا به عکس و ویدیو مورد نظرتان اضافه کنید . به زبان ساده بگوییم : ” هرچه را که می توانید طراحی کنید , پس با کمک قلم هم می توانید در Note 4 بکشید “.

smemo

4) می توانید بنویسید

بیشتر ماها نوشتن را نسبت به تایپ کردن ترجیح می دهیم . مسلما می توانید با مداد یا خودکار بسیار سریع تر بنویسید , اما با ادعایی که سامسونگ نسبت به قلم خود کرده است می توان این را گفت که همان سرعت را می توانید با قلم هوشمند S-Pen نیز داشته باشید و لازم نیست حتما مانند آن هایی بنویسید که تازه حروف الفبا را یاد گرفته اند ( البته بنده نسبت به دوستانی که همانند دکتر های عزیزمان فقط خودشان می توانند از روی دست خط شان بخوانند خیلی امیدوار نیستم :دی ) .

5) به راحتی گم نمی شود

زمانی که شما S-Pen را از اسمارت فون جدا می کنید , به شما هشداری مبنی بر جدا شدن قلم می دهد . اگر مدت زمان طولانی از خارج کردن قلم از Note 4 توسط شما گذشته باشد , این گوشی پیامی جهت یادآوری به شما برای قرار دادن قلم در جای خود روی صفحه نمایش نشان خواهد داد .

6) هنر درونی تان را نشان می دهد

اگر با برنامه PEN.UP آشنا باشید , می دانید که این برنامه یک شبکه ی اجتماعی است که توسط سامسونگ برای افرادی طراحی شده است که در زمینه ی نقاشی با مداد رنگی , تبحر خاصی دارند . در اصل این برنامه به خاطر وجود قلم S-Pen طراحی شده است . PEN.UP که انبوهی از نقاشی های استعداد های جهان را نشان می دهد می تواند مکان خوبی برای الهام گیری شما باشد .

PenUp-Homepage

7) APP های فراوانی برای آن وجود دارد

در App Store سامسونگ , برنامه هایی مخصوص برای S-Pen ساخته شده است . همانند App هایی برای یادداشت , طراحی یا حتی برش دادن صفحه ! می توانید چیزهایی که لازم دارید را پیدا کنید . بازی Scribble Racer نیز برای S-Pen داران طراحی شده است .

Untitled9

با این تفاسیر آیا سامسونگ توانسته است در زمینه ی قلم های هوشمند نیز قدرتمند ظاهر شود !؟

منبع : Stuff.Tv

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. قلم گوشیم خراب شده ،نوت 4 هستش ولی نمیدونم چرا اینطوری شد 😣😣😣😔😔😔

  2. میشه بهم بگین قیمت این گوشتی چند ممنون میشم

  3. سلام خیلی مفید بود ممنون

  4. سلام من نوت ۴ دارم….گاهی باطریش خیلی دیر شارژ میگیره….این مدل گوشی مشکل باطری دادن؟؟

  5. من نوت چهار دست دوم خیلی تمیز گیر آوردم ۱۵۰۰. خیلی هم راضیم

  6. من نوت ۳ دارم عالیه منتظر نوت ۴ هستم که برم بخرم این گوشی به قدری خوبه که آدم لذت میبره باهاش کار میکنه
    فقط قیمتش ۲ به بالاتر نباشه خیلی خوبه

  7. منتظرم قیمتش بیاد رد 2 تومن برم بگیرمش :Sad: :I-Wish: :Tears: