فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو 3 تا 9 مهر 97 + شرایط ثبت نام

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو از سه شنبه 3 مهر 97 آغاز می‌شود و تا دوشنبه 9 مهرماه ادامه خواهد داشت. اکنون قصد داریم شرایط ثبت نام، شروط ایران خودرو و تمامی جزئیات مربوط به این طرح پیش فروش را بررسی کنیم.

اولین بار در اوایل شهریورماه بود که دبیر انجمن خودروسازان ایران و در ادامه، مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت اعلام کردند دو شرکت ایران خودرو و سایپا به زودی چندین هزار خودرو را با هدف کنترل بازار به فروش می‌رسانند. سایپا، پیش از ایران خودرو فروش محصولات خود را انجام داد که البته حواشی بسیار زیادی داشت و طبق معمول بسیاری از مشتریان موفق به ثبت نام در این طرح نشدند. فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو چند بار تاخیر خورد و سرانجام اعلام شد که ایران خودرو از روز سه شنبه 3 مهر 1397 ثبت نام اینترنتی بیش از 50 هزار دستگاه از محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

برای طرح جدید فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو شرط و شروط زیاد و عجیبی در نظر گرفته شده است. اول از همه اعلام شد که خریداران خودروهای جدید در این طرح فروش تا یک سال حق فروختن ماشین ثبت نام شده را نخواهند داشت. رئیس شورای رقابت از سه شرط جدید برای ثبت نام در طرح‌های فروش ایران خودرو و سایپا خبر داد که بر اساس آن:

1. سن خریدار باید بالای 18 سال باشد.

2. به هر فرد فقط یک خودرو و بر اساس کد ملی فروخته می‌شود.

3. خریداران خودرو در این طرح فروش تا یک سال حق فروختن ماشین خریداری شده را نخواهند داشت.

پس از آن، شرکت ایران خودرو اعلام کرد طبق هماهنگی با گروه خودروسازی سایپا، کد ملی تمام مشتریانی که در طرح پیش فروش این شرکت ثبت نام کرده‌اند را دریافت کرده و این افراد حق ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو را نخواهند داشت. هدف از تعیین این شروط برای فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ، فروش خودروها به مصرف‌کنندگان و مشتریان واقعی و کوتاه شدن دست دلالان از بازار عنوان شده است.

سرانجام روز اول مهرماه 1397، جزئیات کامل و شرایط ثبت نام در طرح فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام شد. در این طرح پیش فروش، 53 هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو شامل خودروهای پژو 206 تیپ 3، پژو 206 تیپ 5، پژو 405 جی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن ELX، رانا، دنا و وانت آریسان، طی 6 روز به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین به منظور جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک شده و در هر روز از 3 تا 9 مهر 1397، مشتریان با کد ملی تعیین شده می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند. همین‌طور در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده‌اند را به صورت نام خانوادگی و چهار رقم از کد ملی برای عموم به نمایش می‌گذارد.

در ادامه، جزئیات کامل شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو در مهر 1397 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو – مهر 97

  • با توجه به لزوم تسهیل در فرایند ثبت نام خودرو، فروش خودروها طی 6 روز بر اساس اولین رقم سمت راست کد ملی به ترتیب ذیل انجام می‌شود. ظرفیت هر روز در ساعت 10 صبح روز اعلام شده در بند زیر فعال و قابل ثبت نام خواهد بود:
گروه 1: از روز سه شنبه 3 مهر 1397 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کد ملی آنها 1 باشد.

گروه 2: از روز چهارشنبه 4 مهر 1397 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کد ملی آنها 2 و 3 باشد.

گروه 3: از روز پنجشنبه 5 مهر 1397 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کد ملی آنها 4 و 5 باشد.

گروه 4: از روز شنبه 7 مهر 1397 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کد ملی آنها 6 و 7 باشد.

گروه 5: از روز یکشنبه 8 مهر 1397 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کد ملی آنها 8 و 9 باشد.

گروه 6: از روز دوشنبه 9 مهر 1397 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کد ملی آنها 0 باشد.

ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

  • ثبت نام در این بخشنامه صرفا برای مشتریانی که دارای گواهینامه خودرو هستند امکان‌پذیر است. تاریخ صدور گواهینامه باید قبل از ثبت نام باشد. نمایندگی باید کپی گواهینامه مشتریان (ممهور به مهر نمایندگی) را به همراه سایر مدارک الزامی به سازمان تحویل دهد.
  • ثبت نام در این بخشنامه صرفا برای مشتریان خودرو اولی و افرادی که مالک خودرو نیستند (اعم از ایران خودرویی و یا غیر ایران خودرویی) مجاز است.
  • در خصوص موارد فوق، در هنگام ثبت نام صحت اطلاعات بر اساس خود اظهاری مشتری کنترل می‌شود، اما در زمان تحویل صحت اظهارات متقاضیان بر اساس مستندات کنترل خواهد شد.
  • در این بخشنامه، هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو است.
  • ثبت نام در این بخشنامه برای مشتریانی که اخیرا در شرکت سایپا ثبت نام کرده‌اند، امکان‌پذیر نیست.
  • امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.
  • کلیه مشتریانی که در 18 ماه اخیر اقدام به ثبت نام خودرو (از هر دو روش فروش) کرده‌اند قادر به ثبت نام در این طرح نخواهند بود.
  • هر ثبت نام مغایر با این شرایط به صورت یک طرفه از سوی شرکت باطل و وجه بدون سود مسترد خواهد شد.
  • به منظور سرعت بخشیدن به فرایند ثبت نام، کد نمایندگی در زمان ثبت نام قابل انتخاب نیست و پس از ثبت نام در روز سه شنبه 10 مهر 1397 به مدت 72 ساعت برای تمامی ثبت نام شده‌ها، انتخاب نمایندگی توسط مشتری و از طریق سایت فروش اینترنتی (بخش ویژه مشتریان) امکان‌پذیر خواهد شد. در صورت عدم انتخاب نمایندگی در تاریخ مقرر توسط مشتری، کد نمایندگی بر اساس آدرس مشتری توسط شرکت تعیین می‌شود.
  • قیمت نهایی خودرو در این شرایط در زمان تحویل خودرو و به قیمت روز تعیین می‌شود.
  • ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir انجام می‌شود.
  • در این بخشنامه، امکان مشاهده لیست ثبت نام کنندگان برای عموم وجود دارد. این اطلاعات حدود 5 دقیقه پس از ثبت نام و اخذ تاییدیه‌های مالی در لیست به ترتیب به‌روزرسانی خواهد شد.
  • سود مشارکت در این بخشنامه، مطابق جدول و به صورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
  • سود انصراف مطابق جدول و به صورت سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه محاسبه می‌شود. چنانچه انصراف قرارداد قبل از ارسال دعوتنامه باشد، سود آن بر مبنای مبلغ واریزی پیش پرداخت محاسبه می‌شود.
  • در صورت تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری و صرفا به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه، یک درصد ماهانه و 12 درصد سالیانه پرداخت می‌شود.
  • در صورتی که بر حسب ضرورت، آپشن یا تجهیزات خاصی بر روی خودرو نصب یا حذف شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر پیدا کرده یا با کلاس جدید صادر خواهد شد.
  • در شرایط پیش فروش مبلغ مابه‌التفاوت در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
  • ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیقف منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی است.
  • در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو به عهده مشتری خواهد بود.
  • خودروهای این بخشنامه از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.
  • نمایندگی‌ها باید در خصوص مشتریانی که اولین بار در ایران خودرو ثبت نام کرده و برای آنها شماره مشتری جدید ایجاد می‌شود و مشتریانی که شهر محل سکونت آنها با محل صدور شناسنامه مغایر است، تاییدیه احراز سکونت را به همراه پرونده ثبت نام مشتری به سازمان ارسال کند.
  • مبالغ درج شده در جدول زیر بر حسب ریال است.
  • خودروها دنا و سورن با رینگ فولادی عرضه می‌شوند.

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

  • برای مشاهده جدول بالا در اندازه واقعی، روی تصویر کلیک کنید.

آخرین شرایط فروش ایران خودرو:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

47 دیدگاه

  1. ساده ای بخدا،اخه وقتی من و امثال من حمله ور میشیم برا این حلبی های اشغال مذخرف ایران خودرو و قوطی روغن نباتیای سایپا چجوری ورشکست میشن این اشغالا،دیدی که خودرو رو پیش dahbESfxHaE کرد ایران خودرو 24 دی تا 25 همش رفت تو دو روز مردم مشین پژو که 29بود رو پیش خرید کردن بعدش 52باید بدن زوره خریدن این حلبی داغونا

  2. نمیدونم چرا لیاقتمون رو احمق فرض شدن میبینیم . این آشغالای ایران خودرو وسایپا به قیمت بنز و بی ام و میدن بهمون تازه حول هم میکنیم و از این دزدا حمایت میکنیم بعد هم میشینیم از این اشغالا انتقاد میکنیم انگار نه انگار که ما خودمون پر و بال به این دزدا دادیم واقعا ملت عجیبی شدیم

  3. سلام.
    دوستان عزیز. همه میدونید
    خودرو رو احتکار میکنن. قیمت هارو ۲ برابر کردن. پول حروم زیر دندونشون مزه کرده.
    ایا شورای نظارت .چرا نمیتونه کاری کنه.
    ۶ ماه پیش اینا حاضر بودن ساک بزنن تا خودروشون بفروش بره حالا برعکس شده.
    بخدا همه چی پول نیست نامسملمونا.انسانیت کجا رفته.بخدا اینا ارابه هستن بما میفروشید. انصاف رو رعایت کنید به قیمت بفروشید.کاری نکنید .خر بخریم با خر رفت امد کنیم .هر چند بلانسبت همه رو خر فرض کردید .
    از خدا بترسید… وسلام

  4. بنده انقدر کارگری کار کردم تا به زور یه پولی جمع کردم که ماشین بگیرم متاسفانه نتونستم ثبت نام کنم که علتش هم سرکار گذاشتن ملت توسط ایران خودرو بود الکیه اینا همش فیلمشونه به یه نفر صدتا ماشین میدن به یه بدبخت مثل ما که احتیاج داریم واقعا نمیدن .امیدوارم یه روز ورق برگرده و همچی درست بشه و این دزد ها رو بگیرن گردن بزنن خدا ازشون نگذره
    برگشتیم دوباره شاه عباس هر بلایی دلشون میخواد سر مردم در میارن

  5. سلام دوستان . لطفا اگر اطلاعی دارید کمک کنید. من امروز با نت سرعت خیلی بالا بلخره موفق شدم ثبت نام کنم . پول از حسابم کم شد و بعد سایت قفل شد و تمام اطلاعات پرید هیچ کد رهگیری یا شماره ای بمن نداد. پول هم بر نگشته. ولی عصر یک پیامک اومد ک برو قسمت مشتریان اطلاعات شخصی را کامل کن . اون رو هم کامل کردم ولی بازم هیچ کد رهگیری یا شماره مشتری نداد.
    این یعنی چی ؟ ثبت نام شدم؟نشدم؟پولم چی شده؟
    فکر کنم خودمو بدبخت کردم . پول ک رفت هیچی ماشین هم هیچی

  6. یک عده دزد سر گردنه جمع شدند ایران خودرو هرکاری بلدند انجام میدند البته به غیر از دزدی کاری بلد نیستند و مردم مظلوم کشور ایران را به باد استهزا گرفتند . هر کس امروز تونست ثبت نام کنه خدا وکیلی بدون داشتن پارتی در ایران خودرو اسمشو بگه

  7. یک عده دزد سر گردنه جمع شدند ایران خودرو هرکاری بلدند انجام میدند البته به غیر از دزدی کاری بلد نیستند و مردم مظلوم کشور ایران را به باد استهزا گرفتند . هر کس امروز تونست ثبت نام کنه خدا وکیلی بدون داشتن پارتی در ایران خودرو اسمشو بگه

  8. سلام چرا من نمیتونم ثبت نام کنم

  9. سلام چجوری هست من الان یک هفته میخوام ثبت نام کنم نمیتونم

  10. کدملی من عدداخرش3بوده ولی نتونستم ثبت نام کنم امکان ثبت نام جامانده ها وجودداره?

  11. جهت ثبت نام

  12. پس چجوری میشه ثبت نام کرد:/

  13. یه نفر لطفا” بگه چه جوری پس از ثبت نام از قرارداد ایترنتی پرینت بگیرم (شماره ردیف قرارداد را دارم)

  14. چطوری ثبت نام کنم باز نمیشه

  15. این دوتا شرکت تا دوسه ماه پیش التماس میکرد که ازش ماشین بخرن….حالا چی شده که مردم دارن التماس میکنن که به ماشین برسن…‌‌حاضرم قسم بخورم نصف بیشتر این ادمایی ک ثبت نام کردن دلالن….این دوتا شرکت حروم خورم با این کارشون مردمو تحریک میکنن….وگرنه چه فرقی واسش میکنه میخواد پولشوبگیره……مردم شدن بازیچه ی این دولت خدا نشناس…..ادعامون میشه مسلمونیم ودم از علی میزنیم….خاک توسر مردم مملکتی که با طناب پوسیده ی اینا خودشون بیچاره کنن…..از ماست که بر ماست…..

  16. محصولات فوق العاده عالی می باشد

  17. محصولات ایران خودرو فوق العاده عالی می باشد و ما از محصولات راضی هستیم

  18. ثبت نام اخودرو دنا مهر 97

  19. خرید خودرو دنا

  20. باسلام من بیچاره پنجاه ساله و کارمند لیسانسه که برای معشیت روزگار میخواستم صاحب ماشین شوم،فلذا چه بگم گویند سایت ساعت ده باز شد و ساعت ده وده دقیقه ماشینا به سرقت رفت،وگیر ما نیفتاد که نیفتاد،لعنت بر دزدآب سرگردنه که این دلال بازی را بوجود آورده اند،روحانی رفته آمریکا که درست کنه

  21. این دو شرکت انگل جامعه نون را به نرخ روز میخورن. سهامدارانشان همان دزدانی هستند که زن و دخترانشان کانادا آمریکا و روس زندگی می کنند و برای تفریح و سرگرمی و دیدن آدم های مسخره به ایران هم سفر می کنند. البته همه اینها با خون مردم ایران. اکنون سهامداران این دو شرکت دزدان فرصت طلبی هستند که دو کلمه حرف حساب رییس جمهور با ارزش آمریکا جناب ترامپ بزرگ را مستمسک قرار داده و در تنور داغی به نام حماقت مردم احمق هیچی نفهم نانشان را چسباندند خوب هم چسباندند. چون این حرامخواران میگن خودروی داخلی . ایساکو هم که مدعی تولید 100درصدی قطعات در کشور است . پس گرانی دلار که این هم خیانت دولت است نباید تاثیری در قیمت ماشین های تولید داخل داشته باشد. پس چرا اینهمه گران و چرا تا 5 ماه پیش این دو شرکت انگل برای فروش ماشین هاشون التماس مردم را می کردند. چی شد یک دفعه ورق برگشت. جز اینکه سردمداران دولت جمهوری اسلامی قصد فقیر کردن مردم را دارند تا همچون قاجارهای کثیف بر فقر مردم حکومت نمایند.

  22. این دو شرکت انگل جامعه نون را به نرخ روز میخورن. سهامدارانشان همان دزدانی هستند که زن و دخترانشان کانادا آمریکا و روس زندگی می کنند و برای تفریح و سرگرمی و دیدن آدم های مسخره به ایران هم سفر می کنند. البته همه اینها با خون مردم ایران. اکنون سهامداران این دو شرکت دزدان فرصت طلبی هستند که دو کلمه حرف حساب رییس جمهور با ارزش آمریکا جناب ترامپ بزرگ را مستمسک قرار داده و در تنور داغی به نام حماقت مردم احمق هیچی نفهم نانشان را چسباندند خوب هم چسباندند. چون این حرامخواران میگن خودروی داخلی . ایساکو هم که مدعی تولید 100درصدی قطعات در کشور است . پس گرانی دلار که این هم خیانت دولت است نباید تاثیری در قیمت ماشین های تولید داخل داشته باشد. پس چرا اینهمه گران و چرا تا 5 ماه پیش این دو شرکت انگل برای فروش ماشین هاشون التماس مردم را می کردند. چی شد یک دفعه ورق برگشت. جز اینکه سردمداران دولت جمهوری اسلامی قصد فقیر کردن مردم را دارند تا همچون قاجارهای کثیف بر فقر مردم حکومت نمایند.

  23. این دو شرکت انگل جامعه نون را به نرخ روز میخورن. سهامدارانشان همان دزدانی هستند که زن و دخترانشان کانادا آمریکا و روس زندگی می کنند و برای تفریح و سرگرمی و دیدن آدم های مسخره به ایران هم سفر می کنند. البته همه اینها با خون مردم ایران. اکنون سهامداران این دو شرکت دزدان فرصت طلبی هستند که دو کلمه حرف حساب رییس جمهور با ارزش آمریکا جناب ترامپ بزرگ را مستمسک قرار داده و در تنور داغی به نام حماقت مردم احمق هیچی نفهم نانشان را چسباندند خوب هم چسباندند. چون این حرامخواران میگن خودروی داخلی . ایساکو هم که مدعی تولید 100درصدی قطعات در کشور است . پس گرانی دلار که این هم خیانت دولت است نباید تاثیری در قیمت ماشین های تولید داخل داشته باشد. پس چرا اینهمه گران و چرا تا 5 ماه پیش این دو شرکت انگل برای فروش ماشین هاشون التماس مردم را می کردند. چی شد یک دفعه ورق برگشت. جز اینکه سردمداران دولت جمهوری اسلامی قصد فقیر کردن مردم را دارند تا همچون قاجارهای کثیف بر فقر مردم حکومت نمایند.

  24. دوباره یه بازی جدید واقعا که

  25. امیدوارم ایرانخودرووسایپا هردوتاشون ورشکسته بشن

    • ساده ای بخدا،اخه وقتی من و امثال من حمله ور میشیم برا این حلبی های اشغال مذخرف ایران خودرو و قوطی روغن نباتیای سایپا چجوری ورشکست میشن این اشغالا،دیدی که خودرو رو پیش فروش کرد ایران خودرو 24 دی تا 25 همش رفت تو دو روز مردم مشین پژو که 29بود رو پیش خرید کردن بعدش 52باید بدن زوره خریدن این حلبی داغونا

  26. ممنون من اخبار وا گذاری خودرو رو از اینجا مطالعه میکنم و راضیم

  27. محمد امیراسماعیلی ینگی کند

    با گوشیم میشه ثبت نام کرد

  28. پژو ۲۰۶تیپ ۵صندوق دار

  29. یکی از دوستان ایران خودرو را دزد سر گردنه خوانده بنده در جواب این عزیز میگویم که دزد سر گردنه اموال انسانها را به غارت میبرد ایران خودرو علاوه بر این خون ملت را میمکد با این احتکار علنی و آشکار که چند وقته انجام داده قیمت خودرو را برده بالا

    • همه به فکر خودشونن و بایدم باشن به جای اینکه اونا رو سرزنش کنیم مگه ما کارامون رو درست انجام میدیم که اونا درست انجام بدن؟

  30. برو بابا
    تا کی میخواید سر ملت کلاه بزارید؟
    شماها از دزد سرگردنه بدترید

  31. از راس ساعت 10 با دوتا براوسر وارد شدم فقط لودینگ م یکنه تو قسمت اسامی ثبت نام هم فعلا اسم کسی رو وارد نکردن همون داستان همیشه گی . نمی دونم اونا چطوری ثبت نام م یکنن من با اینترنت 16 مگ هم نمی تونم لود کنم ؟؟؟؟؟؟؟

  32. چرا سایت باز نیست

  33. ینی با این شرط سومی که گداشتن چه کلاه برداری هایی که نخواهد شد اون یارو که میره 10 تا میخره که هنوزم به کارش ادامه میده بعدش میاد میگه قولنامه ای واگذار میکنه چند درصد زیر قیمت بازار بعدشم میگه برو یک سال دیگه بیا سند بزنم بخاطر این شرط طرفم میره سال دیگه میاد میبینه ماشین تو این یک سال به ده نفر فروخته شده.
    با این شرطا چیزی درست نمیشه باید یک فکر اساسی بکنن.

  34. نیم ساعت دیگه باز میشه بخوایم ثبت نام کنیم یا فردا ساعت 8 و 9 باز میشه؟

  35. چرا تا یک سال حق فروش نداریم؟؟؟