آیفون XS

خریداران آیفون XS و XS Max از مشکلات اتصال وای فای و LTE خبر دادند

خریداران آیفون XS و آیفون XS مکس از مشکلات مربوط به اتصال ضعیف LTE و وای فای خبر دادند. آیا باز هم سناریوی “Antenna-Gate” آیفون 4 تکرار خواهد شد؟

این هفته، میلیون‌ها نسخه از آیفون های جدید به بازار عرضه شدند. هرچند در همین مدت کوتاه، ظاهرا بسیاری از کاربران متوجه مشکلات مربوط به سیستم‌های اتصالی دستگاه شده و مشغول گزارش آنها از طریق انجمن‌های اینترنتی هستند.

مطابق با پست‌های موجود در ردیت، تالارهای گفتگوی MacRumors و انجمن پشتیبانی رسمی اپل، تعدادی از خریداران آیفون XS و XS Max با مشکلات مربوط به آنتن‌دهی ضعیف‌تر شبکه LTE در مقایسه با نسل قبلی رو به رو هستند. دریافت ضعیف‌تر سیگنال‌ها در مناطقی که پیش‌تر، پوشش LTE در آنها ضعیف بود، به مراتب ملموس‌تر است. البته این مشکل تنها به مناطق حاشیه‌ای مربوط نبوده و تعدادی از کاربران شهرهای بزرگ هم آن را تایید کرده‌اند. به علاوه، این مشکل به اپراتوری خاص محدوده نبوده و در میان گزارش‌های آنتن‌دهی ضعیف، نام شرکت‌های ورایزون، تی موبایل و AT&T به چشم می‌خورد.

عدم اتصال آیفون XS به باند 5 گیگاهرتز

در کنار اتصال ضعیف‌تر LTE، برخی از کاربران در مورد مشکلات مربوط به اتصالات وای فای نیز سخن گفته‌اند. ظاهرا این مشکل فقط یک باگ نرم افزاری ساده است؛ آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس باند 2.4 گیگاهرتز را به باند 5.0 گیگاهرتز ترجیح می‌دهند. همین موضوع هم باعث می‌شود در مقایسه با آیفون X، کاربران سرعت پایین‌تری را انتخاب کنند چرا که پرچمدار سال گذشته اپل مشکلی در اتصال به باند سریع‌تر نداشت.

در بهترین حالت، مشکلات مربوط به LTE به خاطر یک باگ نرم افزاری خواهد بود و با یک آپدیت جدید برطرف خواهد شد. به هر صورت، علت اصلی اتصال ضعیف‌تر تا زمانی که اپل یا یکی از اپراتورها در برابر گزارش‌های کاربران واکنش نشان دهند، در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت. در حال حاضر، ما چاره‌ای جز انتظار نداریم و امیدواریم مشکلات مربوط به آنتن آیفون 4 مجددا تکرار نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هنوز هیچی نشده گندش در اومد

  2. قطعا اپل با یه بروز رسانی نرم افزار درستش مکنه

  3. دیگه اینا نمیوتنن یه گوشی بسازن میرن گیر میدن ماشین بسازن ؟؟؟

  4. حالا برین 38 تومن پول گوشی بدین 😂😂😂😂