گوشی وان پلاس 6T

رندر ویدیویی گوشی وان پلاس 6T سبک طراحی آن را نشان می‌دهد

گوشی وان پلاس 6T تا کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ معرفی دومین گوشی سال 2018 وان پلاس، به تازگی رندر ویدیویی گوشی وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) منتشر شده و سبک طراحی آن را به ما نشان داده است.

وان پلاس رسما اعلام کرد در روز بیست پنجم مهر، وان پلاس 6 تی رونمایی خواهد شد. با نزدیک شدن به این رویداد، برخی اطلاعات پیرامون گوشی توسط خود سازنده منتشر شده و برخی دیگر به دست افشاکنندگان فاش می‌شوند. رندر ویدیویی جدید گوشی وان پلاس 6T بر اساس همه شایعات و مخصوصا اخبار رسمی که تا امروز پیرامون این گوشی منتشر شده، طراحی شده است.

گوشی وان پلاس 6T

سبک طراحی بدنه وان پلاس 6 تی همانند وان پلاس 6 خواهد بود و اصلی‌ترین تغییر ظاهری، به نحوه طراحی بریدگی بالای نمایشگر برمی‌گردد. اولین گوشی شرکت در سال 2018، به یک ناچ عریض مجهز شده بود، اما این قسمت در گوشی وان پلاس 6T شبیه اسنشال فون، فقط در اندازه سنسور دوربین سلفی طراحی می‌شود. دومین تغییر ظاهری مهم دیگر، افزایش جزیی اندازه نمایشگر و رسیدن آن به 6.4 اینچ و همچنین افزایش جزیی نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه است که به لطف بهبود طراحی بدون حاشیه گوشی حاصل می‌شود. صفحه نمایش این گوشی توسط نسل ششم شیشه‌های گوریلا گلس محافظت خواهد شد.

رندر ویدیویی گوشی وان پلاس 6T

بر اساس شایعات، یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم مربوط به طراحی گوشی، پشتیبانی از استانداردهای محافظتی است. به این ترتیب گوشی وان پلاس 6T تبدیل به نخستین محصول مقاوم در برابر نفوذ آب این شرکت خواهد شد. طبق برخی اخبار دیگر، در پنل پشتی از ماژول دوربین سه گانه استفاده می‌شود، ویژگی که اخیرا درون گوشی اوپو آر 17 پرو مشاهده کرده‌ایم. از آنجایی که وان پلاس به یک سازنده گوشی های قاتل پرچمدار مشهور بوده و همیشه تلاش می‌کند هزینه‌ها و در پی آن قیمت نهایی محصول را تا جای ممکن پایین نگه دارد، احتمال وجود این قابلیت حداقل در پرچمدار سال 2018 آن پایین است.

وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر درون گوشی وان پلاس 6T پیشتر در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما شرکت آن را به صورت رسمی تایید کرد. به عنوان دیگر قابلیت‌های وان پلاس 6 تی باید به استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، وجود سه نسخه با ظرفیت‌های داخلی متفاوت (64، 128 و 256 گیگابایت)، مجهز شدن به دوربین دوگانه دارای سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 20 مگاپیکسلی و مجهز شدن به جدیدترین نسخه رابط کاربری OxygenOS مبتنی بر اندروید 9.0 پای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. طراحی با کلاس وشیکی داره

    • خوب زبان طراحی شیائومی خیلی عالیه فقط ای کاش از فلز استفاده میکرد و یه نکته جالب اینه که توی عکسا نه پشتش و نه جلوش حسگر اثر انگشت نداره یعنی مال اینم داخل صفحه است؟

  2. خوشم میاد ازش خوشگله

  3. فقط هواوی این گوشی های بنجول چینی چی هسان تا حالا اسمشم نشنیدم

  4. جذابه بالاخره رو نمایی کرد

    • گوشی های وان پلاس چطور گوشی هایین
      1طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا
      2سخت افزار قوی قدرتمند ترین گوشی های اندرویدی
      3 دوربین قابل قبول
      4 باطری عالی
      5صفحه نمایش کارامد
      6قیمت منصفانه

  5. زیباست و این که پشتش شیشه است یا فلزی ای کاش وان پلاس همچنان گوشی هاش رو فلزی میساخت اخه الان هیچ کمپانی معروفی گوشی فلزی نمیسازه