گوشی اوپو Realme 2 Pro

گوشی اوپو Realme 2 Pro با 8 گیگابایت رم از راه رسید

گوشی اوپو Realme 2 Pro با 8 گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد. برای آشنایی با مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی اوپو Realme 2 Pro همراه گجت نیوز باشید.

Realme به عنوان زیربرند شرکت اوپو، سومین تلفن هوشمند خود را با نمایشگر کم‌حاشیه معرفی کرد. Realme 2 Pro به صفحه نمایش 6.3 اینچی با ناچ قطره آب مجهز شده و از تراشه اسنپدراگون 660 در کنار 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد.

گوشی اوپو Realme 2 Pro

گوشی جدید اوپو در بخش پشتی به دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی (لنز f/1.7) و سنسور ثانوی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی می‌توانند از دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند. روی قاب پشتی باز هم می‌توان برند Realm و سنسور اثر انگشت را پیدا کرد، اما این‌بار خبری از طرح الماسی Realm 1 و Realm 2 نیست.

همانند مدل قبلی، گوشی اوپو Realm 2 Pro نیز از ColorOS 5.2 (بر پایه اندروید 8.1 اوریو) به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده می‌کند تا خریداران از ویژگی‌هایی مثل “Easy Screenshot” و “Clone Phone” برخوردار شوند. “Smart Play” نیز پخش ویدیوهای داخلی در پس‌زمینه را امکان‌پذیر می‌کند. در نهایت، یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

قیمت گوشی اوپو Realme 2 Pro

موبایل جدید اوپو از تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) در سه رنگ مختلف مشکی، آبی روشن و آبی تیره و به صورت اختصاصی از طریق “Flipkart” ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را با سه پیکربندی مختلف با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 192، 220 و 250 دلار خریداری کنند.

گوشی اوپو Realme 2 Pro

این نخستین موبایل Realm است که در بازاری غیر از هند به فروش می‌رسد. اطلاعات تکمیلی در مورد زمان عرضه جهانی در آینده اعلام می‌شود.