گوشی اوپو فایند ایکس

رویت نسخه جدید گوشی اوپو فایند ایکس در آنتوتو با 10 گیگابایت رم!

اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) یکی از بهترین محصولات این شرکت چینی در دوران فعالیتش محسوب می‌شود، به همین دلیل همچنان بر روی آن مانور می‌دهد. عرضه یک نسخه جدید از گوشی اوپو فایند ایکس مجهز به 10 گیگابایت رم، جدیدترین استراتژی این شرکت است.

روز گذشته، خبر در دست توسعه بودن نسخه مجهز به 10 گیگابایت رم اوپو فایند ایکس به لطف اطلاعات به دست آمده از TENAA در محافل خبری پیچید و این نسخه، همراه با 256 گیگابایت ظرفیت داخلی رویت شد. با گذشت یک روز، اکنون شاهد ظاهر شدن نسخه دارای 10 گیگابایت رم گوشی اوپو فایند ایکس در بنچمارک آنتوتو هستیم.

امتیاز گوشی اوپو فایند ایکس جدید در آنتوتو

گوشی اوپو فایند ایکس

یک گوشی مجهز به 10 گیگابایت حافظه اصلی از آنجایی شگفت‌انگیز است که هنوز، لپ تاپ‌های معمولی با 4 گیگابایت رم عرضه می‌شوند! وقتی خبر وجود نسخه‌های 8 گیگابایتی برای برخی پرچمداران چینی همچون محصولات وان پلاس را می‌شنویم، شدیدا متعجب می‌شویم. در چنین حالتی، یک گوشی دارای 10 گیگابایت رم خارج از حد تصور است.

امتیاز نسخه جدید گوشی اوپو فایند ایکس در آنتوتو برابر 271 هزار است که با توجه به این میزان حافظه اصلی، کمتر از حد تصور محسوب می‌شود. البته باید قضاوت نهایی را به زمان تست نسخه تجاری گوشی درون همین بنچمارک موکول کنیم. انتظار داریم گوشی های دارای 10 گیگابایت رم، در مقایسه با محصولات مجهز به 8 گیگابایت حافظه اصلی، بهبود زیادی از نظر توان پردازشی داشته باشند.

گوشی اوپو فایند ایکس

در نسخه پیش روی گوشی اوپو فایند ایکس سایر مشخصات فنی این مدل شامل نمایشگر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و سیستم تشخیص چهره سه بعدی پیشرفته ثابت باقی می‌ماند. به عقیده سازنده، سرعت سیستم تشخیص چهره جدید آن با نام O-Face Recognition، در مقایسه با اسکنر اثر انگشت بیست برابر بیشتر است.

گوشی اوپو فایند ایکس به لطف مجهز شدن به تراشه اسنپدراگون 845 جزو پرچمداران کنونی بازار موبایل شناخته می‌شود. دوربین اصلی آن دوگانه و متشکل از سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی بوده و به قابلیت‌هایی همچون تثبیت‌کنندگی نوری تصویر و هوش مصنوعی مجهز شده است. بستر نرم افزاری آن نسخه 5.1 رابط ColorOS مبتنی بر اندروید 8.1 است. باتری آن 3730 میلی‌آمپر ساعت بوده و انتظار داریم در نسخه جدید گوشی اوپو فایند ایکس شاهد افزوده شدن پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اختصاصی اوپو یعنی SuperVOOC باشیم.

در حال حاضر، قیمت نسخه پایه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی اوپو فایند X برابر 730 دلار است. این قیمت برای نسخه مجهز به همین میزان حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، به 870 دلار افزایش پیدا می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها، نسخه مجهز به 10 گیگابایت حافظه رم گوشی اوپو فایند ایکس دارای قیمت 1150 دلار خواهد بود. البته یکی از دلیل بالا بودن قیمت، همراه شدن این نسخه با 256 گیگابایت حافظه داخی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خیلی خوشکله رمشم خوبه کم نیست ولی چند سیمکارتس؟؟؟؟

  2. از کامپیوتر گیمینگ منم رمش بیش تره

  3. کارم با رمش نیست ولی طراحی گوشی خیلی خوبه رنگشم خوشمله

  4. و یک نکته جالب دیگه اینه که قطعا این گوشی از سخت افزار روز استفاده کرده ولی باز 100 هزار تا ان تو توش از اپل پایین تره

  5. ره نظر من رم 10 فقط جنبه تبلیغاتی داره ولی تود گوشی رنگ بنفشش و نسبت صفحه نمایش به سطح جلوش شگفت اوره

  6. اینا هم یه چیز یاد گرفتن هی رم ده
    رم صد
    مهم کیفیت نه چرتو پرت

  7. واو حیرت انگیزه ده گیگی رم حافظه داخلیشم حتما 500 گیگ باید باشه

  8. این اوپو فقط تو کار رمه
    رم هشت رم ده هرچی بیاد جلو دستش میزنه