گوشی نوکیا 7.1 پلاس

گوشی نوکیا 7.1 پلاس در TENAA رویت شد

رویت گوشی نوکیا 7.1 پلاس در TENAA سبب شد به سبک طراحی این گوشی در کنار برخی مشخصات فنی آن پی ببریم. نوکیا 7.1 پلاس (Nokia 7.1 Plus) یا نوکیا ایکس 7 (Nokia X7)، به لطف قدرت گرفتن از اسنپدراگون 710، یکی از برترین میان‌رده‌های بازار موبایل خواهد شد.

متاسفانه بر اساس تصویر منتشر شده از گوشی نوکیا 7.1 پلاس در این مرجع، به طور دقیق نمی‌توان درباره ناچ استایل بودن و یا نبودن گوشی اظهار نظر کرد، اما احتمال وجود بریدگی در بالای نمایشگر آن با در نظر گرفتن سبک طراحی نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 6.1 پلاس وجود دارد. خوشبختانه به گوشه‌ای از اطلاعات نوکیا ایکس 7 نیز پی برده‌ایم.

اچ ام دی گلوبال، دو گوشی نوکیا ایکس 5 و نوکیا ایکس 6 را چند ماه قبل مخصوص بازارهای کشور چین عرضه کرد. با گذشت مدتی کوتاه، شاهد عرضه نسخه متعلق به بازارهای جهانی آن‌ها در قالب نام‌های نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 6.1 پلاس بودیم. این شرکت برای جانشین دو مدل یاد شده نیز روال مشابهی را در نظر گرفته است، به طوری که نوکیا 7.1 پلاس به اسم نسخه جهانی گوشی نوکیا ایکس 7 اشاره دارد.

تصویر گوشی نوکیا 7.1 پلاس در TENAA

گوشی نوکیا 7.1 پلاس

گوشی نوکیا 7.1 پلاس به یک صفحه نمایش 6.1 اینچی دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و از تراشه‌ای دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز سرعت می‌گیرد. با توجه به این مشخصه، می‌توان شایعه قدرت گرفتن این گوشی از چیپست اسنپدراگون 710 را صحیح دانست. گوشی نوکیا 7.1 پلاس بر اساس ظرفیت داخلی و حافظه رم، در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه پایه به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای داخلی مجهز شده است. دوربین دوگانه پشتی، به یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده است، به همین دلیل به احتمال زیاد، از همان ماژول به کار رفته در گوشی بسیار ارزشمند نوکیا 7 پلاس استفاده می‌کند. طبق اطلاعات جدید، دوربین سلفی گوشی نوکیا 7.1 پلاس 20 مگاپیکسلی خواهد بود!

ظرفیت باتری گوشی 3400 میلی‌آمپر ساعتی بوده و به صورت پیش‌فرض، همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود. از آنجایی نوکیا 7.1 پلاس به تازگی در TENAA رویت شده است، می‌توان نتیجه گرفت تا رونمایی رسمی آن فاصله بسیار کمی داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چقد خوشگله و به نظر کار کردشم خوبه

  2. گوشیش از نظر خوبی خوبه ولی زشته

  3. او خیلیم خوب 😍😄😄😄

  4. واقعا رنگ سفیدش خیلی جذابه ولی در کل ظاهرش مثل 7 پلاسه و تغییری نداشته دوربینشم که دوربین پرچمداراس اندرویدشم که صفره خوب در کل عالیه

  5. نوکیا رو بنده تایید میکنم برند خوبیه ولی خوب تولید داخلی یه چیز دیگه س

  6. خش استایله مشخصاتشم خوبه