ساندبارهای سامسونگ

با ساندبارهای سامسونگ زندگی خود را سینمایی کنید

ساندبارهای سامسونگ با طراحی شیک و ظاهر جمع و جور و صدای با کیفیت، سینما را به خانه‌های شما می‌آورد. در ادامه به معرفی جدیدترین ساندبارهای سامسونگ می‌پردازیم.

تولد تلویزیون‌های بزرگ با کیفیت تصویر فوق العاده که سری QLED سامسونگ پرچمدار آنهاست، اتاق نشیمن خیلی از خانه‌ها را به سالن سینمایی دنج و رایگان تبدیل کرد. اما برای تکمیل این سالن سینمایی و رسیدن به یک تجربه کاملا فراگیر روی صندلی راحتی خانه، صدای فراگیر با رزولوشن و حجم مناسب نیاز است. برای تولید صدای با کیفیت در سینماها از باندهای غول آسا و حجیم استفاده می‌شود که راه حل خانگی سامسونگ برای ایجاد صدای سینما گونه ساندبار است.

ساندبارهای سامسونگ با طراحی شیک و ظاهری جمع و جور ، صدایی با کیفیت بالا و سینماگونه را به مخاطب تحویل می‌دهد. صدایی که در کنار کیفت تصویر تلویزیون QLED پکیج سینمایی شما را کامل می‌کنند.

یک انحنای قدرتمند

سری 7 ساندبارهای سامسونگ با طراحی خمیده خود متناسب با تلویزیون های منحنی ساخته شده‌اند. علاوه بر زیبایی، ساندبارهای سری 7 صدایی بسیار قدرتمند برابر با 320 وات دارند. از طرف دیگر با داشتن قابلیت پخش صدا به صورت Dolby 5.1 حتی در نهایت میزان صدا نیز وضوح آن را کاملا حفظ می‌کند. این ساندبار بالارده سامسونگ همچنین از فناوری پخش صدای سه بعدی فراگیر (Surround Sound Expansion) پشتیبانی می‌کند به شکلی که شما صدای هر حادثه‌ای در فیلم را متناسب با فاصله و جاگیری سوژه‌ها می‌شنوید.

ساندبارهای سامسونگ

ساندبارهای سری 6 سامسونگ اولین محصولات خمیده این شرکت بودند، این سری از ساندبارهای سامسونگ صدا را با قدرت 300 وات و به صورت دالبی دو کاناله در خانه پخش می‌کنند که با توجه به وجود فناوری صدای سه بعدی فراگیر، باعث می شوند شما کاملا خود را داخل یک سالن سینما احساس کنید. این ساندبار سامسونگ از تمامی فرمت‌های پرکاربرد موسیقی پشتیبانی کرده و می‌تواند آنها را مستقیما از روی حافظه فلش شما اجرا کند.

گزینه‌ای برای هر سلیقه

جدا از دو محصول خمیده که در بالا اشاره شد، سامسونگ سه سری از ساندبارهای تخت را هم به بازار ایران عرضه کرده است. سری 3، 4 و 5 این ساندبارها همگی تخت هستند. هر کدام از ما بسته به فضای خانه و اندازه تلویزیونمان، ساندباری مناسب را انتخاب می‌کنیم که هم با سلیقه ما در چیدمان خانه همخوانی داشته باشد و هم از نظر قیمت با بودجه مورد نظر ما قابل خرید باشد.

ساندبارهای سامسونگ

در سری 4 و 5 این محصولات، ساندبار به صورت بی‌سیم به ساب ووفر وصل شده و صدا را به ترتیب با قدرت 300 و 320 وات به صورت سه بعدی و فراگیر برای شما پخش می‌کنند. همچنین ساندبارهای سری 3 با 130 وات قدرت خروجی و ووفر قدرتمند در عین کوچکی مناسب مشتریانی است که به دنبال سیستمی صوتی برای فضایی کوچک و با قیمت اقتصادی هستند.

ساندبارهای سامسونگتنوع بالای ساندبارهای سامسونگ

تنوع و کارآمدی ساندبارهای سامسونگ اکنون این محصول را به گزینه‌ای ضروری به عنوان یک سیستم صوتی خانگی تبدیل کرده است. امکان اتصال بی‌سیم ساندبار به ساب ووفر و همین‌طور اتصال بلوتوثی به دستگاه‌های همراه مانند گوشی تلفن همراه باعث می‌شود تا ساندبار به گزینه‌ای بسیار مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های شما تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساندبارهای سامسونگ می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چه کیفیتی داره ماشالا به سامسونگ

  2. تلویزیون های سامسونگ عالیه

  3. کیفیت،نوآوری،زیبایی و تفاوت فقط تو محصولات سامسونگه و بس

  4. زندگی ما هی فیلم سنیمایی هست

  5. نسبت به سینما خانوادگیهم خوشگل تره و هم جای کمتری میگیره