گلکسی A9s

گوشی مجهز به دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A9s خواهد بود

گلکسی A9s نام گوشی مجهز به دوربین چهارگانه سامسونگ خواهد بود. پیشتر تصور می‌کردیم گوشی مجهز به دوربین چهارگانه سامسونگ با نام گلکسی A9 استار و یا گلکسی A9 پرو معرفی خواهد شد، اما اکنون منتظر رونمایی سامسونگ گلکسی ای 9 اس هستیم.

چند روز پیش ابتدا اعلام شد مدل 2018 گلکسی ای 9 پرو با دوربین پشتی چهارگانه در راه است. با گذشت یک روز، با انتشار خبری دیگر شنیدیم سامسونگ گلکسی A9 استار گوشی هوشمندی است که قرار است به نخستین محصول مجهز به دوربین چهارگانه تبدیل شود. با گذشت کمتر از یک هفته، اکنون اعلام شده نام گوشی مجهز به دوربین دارای چهار سنسور سامسونگ، گلکسی A9s خواهد بود.

گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی A9s

این اخبار توسط منابع مختلفی منتشر شده و به همین دلیل هنوز نمی‌توانیم به یکی از آن‌ها به طور دقیق اتکا کنیم. با این حال، از آنجایی که قرار است سامسونگ گلکسی A6s، گلکسی A9s و یک گوشی دیگر از سری A در روز یازدهم اکتبر (نوزدهم مهر ماه) رونمایی شوند، به زودی به نام واقعی گوشی پی خواهیم برد. البته این موضوع اهمیتی نیز برای کاربران ندارد. آن چه حائز اهمیت است، در راه بودن نخستین گوشی مجهز به دوربین دوگانه توسط محبوب‌ترین گوشی‌ساز دنیا محسوب می‌شود. این محصولات ابتدا در بازارهای کشور چین و سپس در دیگر نقاط دنیا عرضه خواهند شد.

احتمال دارد دو مورد از این اخبار به طور همزمان صحت داشته باشند، اما همچنان، از بین این سه نام باید یکی را از دور خارج کرد! ممکن است سامسونگ گلکسی A9s را مخصوص چین یا بازارهای سرتاسر آسیا عرضه کرده و نسخه مخصوص بازارهای دیگر نقاط دنیا را تحت یک نام دیگر عرضه کند.

سامسونگ چندی پیش، گوشی گلکسی ای 7 2018 را مجهز به دوربین سه گانه عرضه کرد. اگرچه میان‌رده بودن این محصول و فراهم بودن امکان خرید آن توسط عده بیشتری از کاربران، خبر خوبی محسوب می‌شود، اما همچنان چیز تازه‌ای برای ارائه کردن ندارد، چرا که هواوی، گوشی پی 20 پرو را چندین ماه قبل مجهز به دوربین سه گانه دارای توانایی ثبت تصاویر 40 مگاپیکسل عرضه کرده بود. پس غول کره‌ای باید برای قرار گرفتن بالاتر از بزرگترین رقیب چینی خود، چیز تازه‌ای در چنته داشته باشد.