معرفی پلاسمای باریک و باکیفیت پاناسونیک مدل VT50

پاناسونیک در سال 2012 تلویزیون پلاسمای فوق العاده جذاب VT50 خود را معرفی کرد. این تلویزیون پلاسما بر خلاف مدل های پیشین ظاهر بسیار زیبا و باریکی دارد. VT50 تصاویر سه بعدی را با فناوری Active Shutter نمایش می دهد و به زودی در دو سایز 55 و 65 اینچ وارد بازار خواهد شد. در ادامه مشخصات کامل تر این تلویزیون را مشاهده می کنید.
تلویزیون های LED مدل WT50 و پلاسمای VT50 پاناسونیک در نمایشگاه CES 2012 معرفی شده و سر و صدای زیادی بر پا کردند. این مدل ها هنوز به بازار جهانی عرضه نشده اند.

این تلویزیون ها در دو سایز 55 و 65 اینچ موجود بوده و قابلیت پخش سه بعدی را نیز دارد.

 

 


Panasonic ادعا می کند این تلویزیون 1.5 برابر روشن تر از VT30 است. میزان روشنایی برای تلویزیون های سه بعدی اکتیو بسیار مهم است چراکه با زدن عینک سه بعدی، مقداری از روشنایی تصویر توسط عینک گرفته می شود.

بر روی نمایشگر این تلویزیون فیلتر Louver قرار داده شده تا از رفلکس نور در صفحه نمایشگر تلویزیون جلوگیری کند. کنتراست تلویزیون بسیار خوب بوده و رنگ مشکی عمق زیادی دارد.

هر دو تلویزیون P55VT50 و P65VT50 که ظاهر جذابی دارند در نمایشگاه CES 2012 به نمایش گذاشته شدند. جزئیات، سایه ها و تفاوت رنگ های خاکستری در این تلویزیون به خوبی قابل مشاهده است و می توان آن را یکی از بهترین مدل های پلاسما برآورد کرد.

 

 


در VT50 هیچ تار شدگی در تصاویر پرسرعت مشاهده نمی کنید. رنگ ها در این تلویزیون بسیار زنده و شاداب هستند.

زاویه دید این مدل مانند پلاسما های قبلی پاناسونیک خوب است. باید دید آیا VT50 می تواند با تلویزیون های OLED سامسونگ و الجی و یا Crystal LED سونی و همچنین 4K شارپ رقابت کند یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*