گالری عکس ال جی وی 40

گالری عکس ال جی وی 40 (LG V40 ThinQ)

ال جی وی ۴۰ تینکیو (LG V40 ThinQ) نام جدیدترین و بهترین پرچمدار ال جی است. بعد از آشنایی با امکانات و مشخصات این تلفن هوشمند، حالا گالری عکس ال جی وی 40 را آماده‌ کرده‌ایم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

انتظارها به پایان رسید و سرانجام ال جی، پرچمدار جدید خود را پیش روی علاقه‌مندان قرار داد. ال جی V40 تینکیو جدیدترین اسمارت فون کره‌ای‌ها است که به صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد مجهز شده و با دوربین پشتی سه گانه به فروش می‌رسد.

ال جی برای نخستین بار از نمایشگر ناچ در گوشی های خانواده V بهره برده است. این گوشی همچنین اولین موبایل ال جی با دوربین سلفی دوگانه و دوربین پشتی سه گانه است تا در نسل جدید، شاهد نوآوری‌های بسیار باشیم.

گالری عکس ال جی وی 40

همانند بخش جلویی، در بخش پشتی نیز از شیشه استفاده شده است و پوشش گوریلا گلس 5، از آن در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. فریمی از جنس آلومینیوم نیز پنل‌های شیشه‌ای را کنار یکدیگر نگه می‌دارد.

گالری عکس ال جی وی 40

اگرچه سازندگان از صفحه نمایشی بزرگ و دوربینی قدرتمند بهره برده‌اند، اما یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد؛ موضوعی که البته یک نقطه ضعف در V40 ThinQ محسوب می‌شود. با این وجود، به لطف تراشه اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم، گوشی جدید LG حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

تصور می‌کنید ال جی با عرضه این گوشی می‌تواند جایگاه قبلی خود در بازار تلفن های همراه را به دست آورد؟ در ادامه، از شما دعوت می‌کنیم گالری عکس ال جی وی 40 را تماشا کنید.

گالری عکس ال جی وی 40