پژو 207 صندوق دار

پژو 207 صندوق دار از چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

پژو 207 صندوق دار ، محصول جدید ایران خودرو به زودی روانه بازار خواهد شد. پس از انتشار تصاویری موسوم به تست خودرو پژو 207i صندوق دار در خیابان‌های پایتخت، خبر عرضه این خودرو قوت گرفت.

شرکت ایران خودرو پس از موفقیت چشمگیری که در تولید پژو 206 صندوق دار داشت، در سال 95 به تولید خودرو پژو 207 صندوق دار پرداخت و در سال گذشته از این خودرو جدید رونمایی کرد. هرچند این محصول جدید، با 206 صندوق دار تفاوت ظاهری چندانی نداشته اما سعی شده با قطعاتی نظیر اسپویلر، این خودرو اسپرت‌تر نشان داده شود و آپشن‌های فرمان کمکی برقی و آینه‌های تاشو برقی نیز به این خودرو اضافه شود.

در روز‌های اخیر خبرهایی مبنی بر مشاهده خودرو پژو 207 صندوق دار با پلاک ملی‌، در خیابان‌های پایتخت (جاده مخصوص ایران خودرو) منتشر شد که به خبر عرضه این خودرو در ماه‌های آینده قوت بخشید. البته تمامی شرکت‌های خودروسازی با تست محصولات خود در جاده‌ها، به ارزیابی آن‌ها پرداخته تا خطرات احتمالی مونتاژ را تشخیص داده و محصولی با کیفیت و ایمنی بالا، به دست مشتری برسانند.

پژو 207 صندوق دار

گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اختصاص خودرو پژو 207 صندوق دار به افراد خاص یا عرضه پیش از موعد مطرح شده بود که با بررسی پلاک آن مشخص شد، این خودرو دارای پلاک حقوقی به نام شرکت بوده و تمامی گمانه‌زنی‌ها رد شده‌اند. همچنین با انجام چنین بررسی‌هایی مشخص شد، ایران خودرو در حال تست این محصول بوده و در گذشته نیز چنین تستی به روی خودرو‌هایی نظیر سورن توربو، دنا، دنا پلاس، هایما S7 و … انجام داده است.

همچنین با شروع بارگیری محصول پژو 207i صندوق دار اتوماتیک، از شهر تهران به سایر شهر‌ها و فراهم شدن شرایط اخذ پلاک ملی برای این محصول، انتظار می‌رود این خودرو در ماه آبان با تاخیری حدودا 4 ماهه به دست مشتریان برسد. به نظر می‌رسد شرکت ایران خودرو برای تامین قطعات آن مشکلی ندارد و با امکانات تعیین شده، تمامی خودرو‌های ثبت نامی به دست خریداران خواهند رسید.

پژو 207 صندوق دار

پژو 207 صندوق دار گران می‌شود؟

با اینکه ایران خودرو در تحویل برخی از محصولاتش دچار مشکل شده و برای خودرو دنا با مشکل کمبود قطعه مواجه است، زمان آن رسیده تا علت تاخیر عرضه محصولاتی نظیر 207i sd را برای مشتریان خود توضیح دهد.

هم اکنون بهای حواله‌های پژو 207 صندوق دار که توسط دلال‌ها در فضای مجازی منتشر شده، مبلغی در حدود 90 میلیون تومان برای تحویل خرداد و تیر 97 اعلام شده است. این در حالی است که ثبت نام کنندگان این خودرو، 27 میلیون تومان به عنوان مبلغ پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کرده‌اند.

در صورت اعلام افزایش قیمت برای محصولات خودروسازان دولتی، شرکت ایران خودرو محصول پژو 207 صندوق دار اتوماتیک را با قیمت حداقل 70 میلیون تومان روانه بازار می‌کند.

پژو 207 صندوق دار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خنده داره کارای ایران خودرو، من اکه میتونستم در کارخونه های به اصطلاح تولید خودرو می‌بستم و خودرو وارد میکردم. چرا؟!!! چون اینجوری هم جون مردم در امان بود هم پول الکی خرج آشغال نمیکردن و هم جلوی بریز و بپاش این شرکت ها گرفته میشد

  2. مگه قبلا نبود ؟؟؟

  3. قبلاً به گجت نیوز گفته بودم یک مطلبی راجع به این موضوع بنویسه

    در دو سال قبل، 55 میلیارد تومان هزینه طراحی این ماشین شده!!! (در شرایطی که در کشور برزیل 2 سال بود کهداشت فروش می رفت!!!)

    ببینید تو کشور ما چه خبره!!!

    دزدی و اختلاص سر این ماشین

    پول کشور رو چه طوری بالا کشیدند!!!

    زمانی این ماشین تولید میشه که صندوق، عقب هاش از برزیل برسه!!!

    تو روز روشن 55 میلیارد تومان سر این ماشین و 55 میلیارد تومان دیگر برای 4 تا آپشن و چراغ سر ماشین دنا (که بشه دنا+) چه طور 110 میلیار تومان (پول 2 سال پیش) رو سر هوا کشیدند بالا

    باید گریست

    با سپاس