نوکیا 7.1

نوکیا 7.1 (Nokia 7.1) با امکانات فراوان و قیمت رقابتی معرفی شد

نوکیا 7.1 (Nokia 7.1) رسما توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی، امکانات، زمان عرضه و قیمت نوکیا ۷.۱، همراه گجت نیوز باشید.

فنلاندی‌ها سرانجام نوکیا 7.1 را با سخت افزار میان رده اما طراحی مدرن معرفی کردند. دستگاه پیش رو به نمایشگر 5.84 اینچی “PureDisplay” با وضوح 1080×2280 مجهز شده است و ضمن پشتیبانی از فناوری HDR10، پوشش محافظ گوریلا گلس 3 از آن در برابر خط و خش محافظت می‌کند؛ قابلیتی که معمولا  در گوشی های میان رده دیده وجود ندارد. علاوه بر این، صفحه نمایش می‌تواند به صورت درلحظه، ویدیوهای HDR را به SDR تبدیل کند.

نوکیا 7.1

مشخصات فنی نوکیا 7.1

گوشی جدید نوکیا از تراشه اسنپدراگون 636 در کنار 3 یا 4 گیگبایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد و کاربران می‌توانند به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی، فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را افزایش دهند.

برای ثبت تصاویر، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک دوربین سیاه و سفید 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، خریداران از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیچه دیافراگم f/2.0 و تشخیص چهره دوبعدی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار خواهند شد. ظاهرا برای بخش پشتی از لنزهای زایس استفاده شده است. همچنین، اینجا قابلیت‌های نرم افزاری مختلفی مثل “bothie” را هم می‌توان پیدا کرد؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد تصاویر یا ویدیوها را به صورت هم‌زمان توسط دوربین پشتی و جلویی ثبت کنید.

نوکیا 7.1

نوکیا 7.1 از باتری 3060 میلی‌آمپر ساعتی قدرت گرفته و به لطف بهره‌گیری از USB-C، از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. نوکیا می‌گوید ظرف تنها 30 دقیقه می‌توان باتری را تا 50 درصد شارژ کرد.

دستگاه پیش رو، به صورت پیش‌فرض به اندروید 8.1 اوریو مجهز شده و بخشی از پروژه اندروید وان است. این یعنی موبایل جدید اچ ام دی گلوبال، اندروید 9 پای را تا ماه آینده میلادی دریافت خواهد کرد. به علاوه، خریداران می‌توانند از دریافت آپدیت‌های اصلی تا دو سال آینده و دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه تا سه سال آینده، مطمئن باشند.

نوکیا 7.1

اسمارت فون جدید فنلاندی‌ها با طراحی ساندویچی تولید شده و فریمی آلومینیومی، پنل‌های شیشه‌ای در دو بخش پشتی و جلویی را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. شیشه حدود 85 درصد از کل سطح دستگاه را پوشش می‌دهد. به علاوه، خریداران می‌توانند موبایل جدید نوکیا را در دو رنگ آبی (Gloss Midnight Blue) و “Gloss Steel” خریداری کنند.

نوکیا 7.1

قیمت نوکیا 7.1

پیش‌فروش Nokia 7.1 از امروز آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان)، دستگاه را دریافت کنند. نسخه پایه گوشی با قیمت 349 دلار در بازار آمریکا و 319 یورو در بازار اورپا به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان به خرید نسخه 64 گیگابایتی نیز ناچار به پرداخت 349 یورو هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من میان 7.1 و 7 پلاس موندم. دوربین پشت و جلوی 7 پلاس بهتره، اما 7.1 صفحه ی ناچ داره

  2. صفحه نمایشش منحنیه درسته
    ؟؟