ال جی وی 40

بررسی اولیه ال جی وی 40 (LG V40 ThinQ)

پس از معرفی گوشی پرچمدار ال جی وی 40 تینکیو، حالا زمان آن رسیده است تا نگاهی اجمالی به قابلیت‌ها، امکانات، قیمت و مشخصات فنی LG V40 ThinQ داشته باشیم.

جانشین گوشی محبوب و قدرتمند V30، سرانجام با قابلیت‌های هوش مصنوعی و طراحی ناچ استایل رونمایی شد. سازندگان تلاش کرده‌اند تا با نوآوری و استفاده از بهترین قابلیت‌های پرچمدار خانواده G، محصولی تمام‌عیار را پیش روی گلکسی نوت 9 و آیفون 10 اس مکس قرار دهند.

البته، تفاوت‌ها میان دو نسل اخیر پرچمداران سری V تنها به سخت افزار جدیدتر، محدود نبوده و تغییر در ساختار دوربین‌ها بیش از هر چیز دیگری توجه شما را به خود جلب می‌کند؛ ال جی امسال از سه سنسور دوربین در بخش پشتی و دو سنسور دوربین در بخش جلویی استفاده کرده است. اما آیا این موارد برای تبدیل ال جی وی 40 تینکیو به یک ستاره کافی هستند؟ در ادامه، پاسخ این سوال را دریافت خواهید کرد.

طراحی

ال جی وی 40

طراحی پرچمدار جدید ال جی، تا حد زیادی مشابه V30 است؛ با این تفاوت که حالا یک لنز جدید به سیستم دوربین پشتی اضافه شده است. اسکنر اثر انگشت با شکل دایره‌ای معمول خود، در محلی همیشگی و کمی پایین‌تر از دوربین تعبیه شده است. ال جی از زمان معرفی گوشی V10، از همین محل برای تعبیه حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند.

همانند بسیاری از محصولات دیگر این شرکت، طراحی ساندویچی را در V40 تینکیو هم می‌توان پیدا کرد. کاربران می‌توانند دستگاه را در دو رنگ آبی (Moroccan Blue) و مشکی (Aurora Black) خریداری کنند؛ اما نباید در انتظار رنگ‌های غافلیگرکننده مثل Raspberry Rose برای گوشی جی 7 باشید.

ال جی وی 40

ال جی حالا اندازه صفحه نمایش را افزایش داده و از یک پنل اولد 6.4 اینچی بهره برده است. خوشبختانه یا متاسفانه، نمایشگر گوشی میزبان ناچ یا بریدگی بالای صفحه نیز هست. هرچند، کاربران می‌توانند در صورت تمایل، این بخش را به صورت نرم افزاری مخفی کنند. به لطف استاندارد IP68 نیز دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

از دیگر تغییرات قابل توجه در طراحی می‌توان به دکمه پاور / لاک در بخش راستی، استفاده از کلیدی ثابت برای اسکنر اثر انگشت و دکمه اختصاصی برای دستیار دیجیتالی گوگل اشاره کرد.

سخت افزار

زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 845 را در کنار 6 گیگابایت رم داریم؛ ترکیبی که امروزه در بسیاری از پرچمداران دیده می‌شود. خریداران از حافظه 64 گیگابایتی قابل ارتقا (با پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت) و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیز برخوردار خواهند شد. هرچند، شاید ظرفیت پایین باتری در مقایسه با باتری‌های 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی گوشی هایی مثل گلکسی نوت 9 و هواوی پی 20 پرو، یک نقطه ضعف محسوب شود. پیش‌تر، گوشی G7 ThinQ نیز با یک باتری کوچک 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تولید شده بود.

ال جی وی 40

اما دوربین جایی است که ال جی وی 40 را از سایر محصولات این شرکت متمایز می‌کند. قاب پشتی میزبان سنسور 12 مگاپیکسلی استاندارد با لنز f/1.5، سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (f/1.9) و سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو (f/2.4) بوده و شما را در ثبت تصاویر بسیار باکیفیت، همراهی خواهد کرد. در واقع، این نخستین باری است که ال جی از دوربین سه گانه در موبایل های خود استفاده می‌کند. در کنار دوربین پشتی جدید، برای نخستین بار شاهد استفاده از دوربین دوگانه در بخش جلویی نیز هستیم. در این صورت، کاربران می‌توانند لحظات شیرین خود را با دوربین 8 + 5 مگاپیکسلی V40، به بهترین شکل ممکن ثبت کنند.

همچنین بخوانید:

مشخصات فنی LG V40

قیمت

موبایل جدید ال جی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم، با قیمت 900 تا 980 دلار (متغیر برای اپراتورهای مختلف) به فروش می‌رسد. تصور می‌کنید با این برچسب قیمت، گوشی جدید ال جی تا چه اندازه با استقبال کاربران رو به رو خواهد شد؟

در ادامه، از شما دعوت می‌کنیم گالری تصاویر ال جی وی 40 تینکیو را تماشا کنید.

گالری تصویر ال جی وی 40

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کم قیمتم هست نبست به بقیه