اپل علاوه بر آيفون 5S نسخه ارزان قيمت آن را نيز در رنگهاي متنوع عرضه خواهد کرد

به نظر می‌رسد اپل به شدت به دنبال تولید آیفون‌های ارزان قیمت در کنار آیفون 5S خود است تا استراتژی کسب سود خود را در بازارهای نو ظهور مثل چین افزایش دهد. اما هنوز زمان عرضه مشخص نشده است ولی وب‌ لاگ «Macotakara» که یک وب لاگ تکنولوژی ژاپنی است گزارش داده که اپل به زودی تولید انبوه آیفون‌های ارزان قیمت خود را در رنگ‌های بسیار زیبا و مختلف آغاز خواهد کرد.

بر طبق گفته‌های وبلاگ ژاپنی، گویا تصمیم اپل برای این کار جدی و حتی به نوعی قطعی است. رنگ‌ها طیف بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شوند که عبارتند از: سفید، کرم، خاکستری، صورتی، سبز، زرد و نارنجی. گزارش‌ها در زمینه رنگ‌بندی جدید آیفون با اختلافاتی همراه است اما چیزی که همه در آن قطعا مطمئن هستند حذف کامل رنگ مشکی است. پیش‌بینی قیمت برای آیفون ارزان چیزی بین 350 تا 400 دلار می‌باشد که تقریبا نصف قیمت همیشگی آیفون است که این کاهش قیمت احتمالا به علت استفاده از پلی‌کربنات به جای آلومینیوم در این محصول خواهد بود. چیزی که در مورد پلی‌کربنات می‌دانیم این است که از این ماده در ساخت بدنه لومیا 920 نوکیا نیز استفاده شده که از جلوه و استحکام بسیار بیشتری نسبت به سایر مواد به غیر از آلومینیوم برخوردار است.

«Macotakara» همچنین راجع به آیفون 5S به همان اندازه آیفون ارزان قیمت صحبت کرده و اطلاعات جالبی را از این گوشی بیان نموده است. این گوشی نیز در رنگ‌بندی گوناگون و متنوع عرضه خواهد شد که شامل سبز و طلایی نیز می‌شود. رنگ‌بندی محصولات اپل چیز عجیبی نیست و در مورد آیپاد مدت‌هاست که این اتفاق افتاده است. به نظر می‌رسد رنگ‌بندی آیفون نیز همانند آیپاد خواهد بود. از نظر شکل و ظاهر 5S تقریبا شبیه 5 است اما با چند تفاوت کوچک؛ یکی اضافه شدن یک جفت فلاش LED و تغییر جای میکروفون در قسمت عقب گوشی.
این وب لاگ ژاپنی همچنین مدعی است که نسل پنجم آیپد نیز دست‌خوش تغییرات خواهد شد و میکروفون‌های بیشتری بر روی آن قرار خواهند گرفت و پیش‌بینی می‌شود که نسل بعدی آن بعد از آیفون وارد بازار شود که این به معنی حضور آن در پاییز امسال است.

اگر رنگ‌بندی آیفون جدید واقعا عملی شود این اولین باری خواهد بود که آیفون بعد از عرضه اولین مدل یعنی آیفون 3GS که تنها در دو رنگ سفید و مشکی ارائه می‌شد ارائه می‌شود.

نظر شما در مورد رنگ‌‌بندی آیفون چیست؟ آیا آیفون ارزان‌تر باعث خواهد شد تا اپل سود بیشتری را از بازار کسب کند؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*