باتری هواوی پی 20 پرو

باتری هواوی پی 20 پرو با دوام ترین باتری سال گوشی های هوشمند شد

طبق آزمایش‌های رسانه معتبر Tom’s Guide، باتری هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro)، بالاتر از گوگل پیکسل 2 ایکس ال، گلکسی نوت 9 سامسونگ و آیفون ایکس اس مکس به عنوان بادوام ترین باتری سال گوشی های هوشمند معرفی شد.

در چند سال اخیر شاهد سیر تکاملی پیشرفت هواوی در زمینه بهبود طول عمر باتری گوشی های هوشمند بودیم. اگرچه در ابتدا سری Huawei Mate لقب رهبری بادوام‌ترین باتری‌ها را به خود اختصاص داده‌ بود، اما حال شاهد برتری سری Huawei P در این زمینه هستیم که حتی توانسته در آزمایشات مربوطه بهترین نتایج را با فاصله زیادی نسبت به رقیبان خود کسب کند.

عمر باتری هواوی پی 20 پرو چقدر است؟

چندی پیش رسانه معتبر Tom’s Guide به صورت زنده آزمایش‌هایی را روی جدید‌ترین دستگاه‌های سال انجام داد. نتایج این آزمایش‌ها نشان می‌دهد گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) دارای با دوام‌ترین طول عمر باتری‌ها با 14 ساعت و 13 دقیقه، حتی با اختلاف 2 ساعت نسبت به گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) است.

باتری هواوی پی 20 پرو

دوام باتری سامسونگ گلکسی Note 9 با 11 ساعت و 26 دقیقه و وان پلاس 6 با 11 ساعت و 22 دقیقه ثبت شده و نکته قابل توجه این است که با وجود آن که تنها مدت کوتاهی از رونمایی آیفون XS Max می‌گذرد، اما دوام باتری این گوشی با 10 ساعت و 38 دقیقه در سطح متوسط قرار گرفته و رکورد ضعیف 9 ساعت و 41 دقیقه نیز برای آیفون XS ثبت شده‌است.

البته بنا بر شنیده‌ها هواوی قصد دارد رکورد باتری هواوی پی 20 پرو را نیز جابجا کند و در سری جدید گوشی‌های خود یعنی میت 20 (Huawei Mate 20) به خصوص در مدل Huawei Mate 20 Pro از باتری به مراتب قوی‌تری بهره ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به نظر من سامسونگ قابل مقایسه نیست

  2. بهترین دوربینم داشت خیلی خوبه

  3. فقط من یه چیزی رو نمیفهمم، تو این آزمایش ها رزولوشن گوشی ها یکسانه یا نه؟ الان من احتمال میدم رزولوشن نوت 9 روی quad hd+ تنظیم شده، تو هر مقایسه باطری که تو اینترنت میبینم اینو نمیفهمم، کسی از دوستان اطلاعاتی در این باره داره بگه

  4. مقایسه ش تو یوتیوب و اپارات هست نگاه بعد بیا بگو نوت بیشتر از نیم ساعت از پی 20 پرو شارژ نگه میداره