طرحي مفهومي از گلکسي اس 5 : از کهکشاني بعدي سامسونگ چه انتظاراتي داريد؟

آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۴ حدود ۱ ماه است که عرضه شده و در طول این مدت هم به فروش خیره کننده ای دست پیدا کرده است. بدون تردید یکی از نقاط قوت این شرکت همین سری گلکسی اس می باشد، سری محبوبی که سامسونگ احتمالا هم اکنون در حال کار برروی نسخه بعدی آن یعنی گلکسی اس ۵ می باشد. به تازگی طرحی از این اسمارت فون منتشر شده که انتظارات علاقمندان به این اسمارت فون را از نسل بعدی آن نشان میدهد.

این محصول با نام Galaxy S V نشان داده شده که دارای ویژگی ضدآب و ضد گرد و غبار بودن می باشد، یعنی همانند اسمارت فون های اکسپریا Z و اپتیموس GJ. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی (رزولوشن آن مشخص نیست)، پروسسور ۸ هسته ای ۲ گیگاهرتزی، رمی ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی است.

در پشت این دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی که بهترین تجربه عکسبرداری و فیلمبرداری را در اختیار کاربر می گذارد قرار دارد، ضمن اینکه در جلوی آن نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. انرژی آن را یک باتری ۳۲۰۰mAh تامین میکند و سیستم عامل آن نیز اندروید ۵.۰ Key Lime Pie است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این طرح، استفاده از بدنه ای فلزی در این اسمارت فون است که رویای بسیاری از علاقمندان به سری گلکسی سامسونگ است. نظر شما در مورد این طرح Galaxy S V چیست؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*