تصاویر آیپد پرو 2018 اپل

تصاویر آیپد پرو 2018 اپل با حاشیه کم و نمایشگر فاقد ناچ به بیرون درز کرد

جدیدترین تصاویر آیپد پرو 2018 اپل (Apple iPad Pro 2018) حاوی نکات جذابی در مورد طراحی و نمایشگر این تبلت است. آیپد پرو جدید طی چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

مدت‌هاست شایعات در مورد آیپد پرو جدید اپل خبر از حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر و یک فیس آی دی می‌دهند. در بازگشت به ماه ژوئن، ما تلاش کردیم تا تصویری از یک آیپد بدون حاشیه (فاقد ناچ) را در اختیار شما قرار دهیم و در مورد این بحث کردیم که چرا طراحی بدون ناچ با کمی حاشیه در اطراف نمایشگر می‌تواند برای یک تبلت در سال 2018 مهم باشد. حالا چند ماه از آن زمان گذشته است و ما موفق شده‌ایم جدیدترین تصاویر آیپد پرو 2018 اپل را به دست آوریم.

تصاویر آیپد پرو 2018 اپل

چند تصویر منتشر شده از تبلت آیپد پرو جدید، به نظر می‌رسد برگرفته از یک مدل 3 بعدی CAD است. یکی از عکس‌هایی که ضخامت دیوایس را نشان می‌دهد، خبر از ضخامت 5.86 میلی‌متری می‌دهند. این مقدار بسیار خوب است. جدا از مدل‌های CAD، ما همچنین یک جفت رندر از آیپد پرو 2018 اپل را نیز دیدیم که از سوی یکی از سازندگان محافظ نمایشگر به نام Benks به بیرون درز پیدا کرده است. این رندرها آیپدهای جدید را از جلو نشان می‌دهند که خبر از حاشیه حداقلی صفحه می‌دهد. ما مطمئن نیستیم که این تصاویر آیپد پرو 2018 واقعی باشند، اما آن‌ها بسیار شبیه به آنچیزی هستند که ما از این تبلت آی او اسی معرفی نشده انتظار داریم.

خبری از فیس آی دی نیست؟

تصاویر آیپد پرو 2018 اپل

یکی دیگر از جزئیات جذابی که از جدیدترین تصاویر آیپد پرو 2018 به دست امده است، احتمال نادیده گرفته شدن فیس آی دی بر روی آیپد پرو است. هرچند این خبر هنوز در قلمرو گمانه زنی قرار دارد، اما تصویر مربوط به محافظ صفحه شرکت Benks که به بیرون درز پیدا کرده نشان دهنده یک سنسور در بالای صفحه آیپد جدید است که مربوط به دوربین سلفی خواهد بود. این می‌تواند به معنای عدم استفاده از فیس آی دی، همچنین سیستم اسکن سه بعدی چهره TrueDepth 3D، دوربین مادون قرمز یا هر سنسور دیگری در آیپدهای سال جاری باشد.

در اینجا یک جک هدفون وجود دارد

اپل شاید جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از آیفون های خود حذف کرده باشد، اما همچنان بر روی تبلت های آیپد خود شامل مدل 2018 آیپد پرو 9.7 اینچی از این جک استفاده خواهد کرد. این جک را می‌توان در یکی از رندرهای منتشر شده از سوی Benks نیز یافت.

تصاویر آیپد پرو 2018 اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پس دوربین جلو نداره