پتنت جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

پتنت جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ پیش از معرفی رسمی منتشر شد

پتنت جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ چندی پیش از معرفی رسمی این گوشی موبایل منتشر شد. مدیرعامل سامسونگ عنوان کرده بود که این شرکت، پیش‌نمایشی از گوشی تاشو خود را در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ به اجرا درخواهد آورد.

ما چندی پیش گزارش دادیم که به معرفی یک گوشی انعطاف پذیر از سوی سامسونگ نزدیک شده‌ایم. این خبر مستقیما از سوی مدیرعامل اجرایی سامسونگ، DJ Koh طی یک مصاحبه‌ی اختصاصی با سایت CNET به تایید رسیده است. به دنبال این خبر، پتنت جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده به انتشار رسیده است که توضیحات مدیرعامل سامسونگ را در مورد این گوشی تایید می‌کند.

پتنت جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

پتنت جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

پتنت جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با عنوان «نمایشگر منعطف و روشی برای کنترل شکل یا نمایش دیوایس منعطف» در 20 سپتامبر 2018 منتشر شده بود و مشابه دیوایس منعطفی است که سامسونگ در سال 2014 آن را به نمایش گذاشته بود. این پتنت یک دیوایس شبیه به یک تبلت است که یک لولا در وسط آن قرار دارد و می‌توان آن را از وسط خم کرد.

شکی نیست که سامسونگ به یکی از نخستین شرکت‌هایی تبدیل خواهد شد که یک دیوایس منعطف را عرضه می‌کند. سوال این است که چه زمانی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به تکامل خواهد رسید و از آن پرده برداری خواهد کرد. اگر ما به عقب برگردیم و به جملات Koh توجه کنیم، درمیابیم که این شرکت در نظر دارد پیش‌نمایشی از این گوشی جذاب را در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ به نمایش بگذارد.

نه تنها این، شایعات مختلفی نیز وجود دارد که عنوان می‌کند سامسونگ احتمالا این گوشی انعطاف پذیر را در طول برگزاری نمایشگاه CES 2019 در معرض دید همگان قرار خواهد داد. فرقی نمی‌کند این گوشی چه زمانی معرفی شود، سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا ما واقعا به گوشی های هوشمند تاشو نیاز داریم، یا آن‌ها بازی اقتصادی جدید شرکت‌های سازنده برای بازار گوشی های هوشمند هستند؟