گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ همانند یک تبلت در جیب شما قرار خواهد گرفت

مدیرعامل سامسونگ اعلام کرده است که گوشی منعطف سامسونگ در زمان استفاده همانند یک تبلت کامل بوده، در حالی که می‌توانید آن را تا کرده و همانند یک گوشی موبایل هوشمند در جیبتان قرار دهید.

DJ Koh، مدیرعامل بخش موبایلی سامسونگ نخستین جزئیات گوشی منعطف سامسونگ که مدت زمان زیادی است در انتظار رونمایی از آن هستیم را به ما ارائه کرده است. این مدیر اجرایی اعلام کرده است، این گوشی در حالت غیر تاشو خود می‌توانند با یک نمایشگر بزرگ و عملیات مالتی تسکینگ به عنوان یک تبلت کامل عمل کند. همچنین با تا کردن آن می‌توانید همانند یک گوشی هوشمند معمولی آن را در داخل جیبتان قرار دهید.

این توضیحات با یک تریلر مفهومی قابل قبول مطابقت دارد که در سال 2013 توسط این شرکت به انتشار رسیده بود. آن تریلر یک دیوایس با یک نمایشگر داخلی بزرگ را به تصویر می‌کشید که دومین نمایشگر آن برای استفاده در هنگام تا شدن گوشی، در خارج آن قرار داشت. آقای Koh پیش از این عنوان کرده بود که گوشی منعطف سامسونگ را ممکن است در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت ملاقات کنیم. این کنفرانس 7 نوامبر (16 آبان ماه) برگزار می‌شود. این مدیر اجرایی گفته است که پیش از رونمایی، گوشی تاشو سامسونگ باید استانداردهای لازم را به دست آورد.

Koh در مصاحبه‌ای با CNET عنوان کرده است که:

زمانی ما یک گوشی منعطف را ارتئه می‌کنیم که به معنای واقعی بتواند به مشتریان ما خدمت رسانی کند. اگر تجربه کاربری آن در حد استانداردهای ما نباشد، من نمی‌خواهم این دسته از محصولات را ارائه کنیم. گرچه انتظار می‌رود این دیوایس هیبریدی در ابتدا در سطح محدودی از بازار قرار داشته باشد، اما آن گسترش پیدا خواهد کرد و ما همواره به یک تلفن تاشو نیازمندیم.

تولیدکنندگان مختلفی در تلاش برای ارائه یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر هستند. هواوی اعلام کرده که گوشی منعطف خود را در سال 2019 عرضه خواهد کرد و شیائومی و لنوو نیز نمونه‌های پیش تولیدی خود را به معرض نمایش عموم خواهند گذاشت. در انتها، ال جی نیز سرمایه گذاری گسترده‌ای را بر روی نمایشگرهای منعطف کرده است و اوایل امسال بود که از یک تلویزیون مفهومی رول شونده در هنگام عدم استفاده کاربر پرده برداری کرد.

زمان معرفی گوشی منعطف سامسونگ

به نظر می‌رسد کنفرانس توسعه دهندگان، محل عجیب و غریبی برای رونمایی از یک دیوایس جدید باشد. به همین خاطر ما حدس می‌زنیم که سامسونگ در طول این مراسم تنها پیش‌نمایش کوتاهی از گوشی انعطاف پذیر خود را به نمایش خواهد گذاشت و در آینده از نسخه نهایی آن پرده برداری می‌کند. به نظر، بهترین زمان برای رونمایی از گوشی منعطف سامسونگ ، همزمان با معرفی گوشی های گلکسی اس 10 باشد. سال آینده، دهمین سالگرد عرضه گوشی های سری Galaxy S سامسونگ است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ایول بابا زودتر از موعد معرفیش میکنه

  2. خدا کنه زود تی بیاد بازار

  3. تا یک ماه دیگه معرفی میشه

  4. فمک کنم باید میگفتین تبلت هماننده یه گوشی درون جیب شما جا میگره