فیلم برداری با دوربین گوگل پیکسل 3

امکان تغییر نرخ فریم حین فیلم برداری با دوربین گوگل پیکسل 3 وجود دارد

دوربین گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال همچنان جزو اصلی‌ترین ویژگی‌های آن‌ها شناخته می‌شود. یکی از قابلیت‌های جالب دوربین این دو گوشی، امکان تغییر نرخ فریم درست حین فیلم برداری با دوربین گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال است.

چند روز بعد از رونمایی رسمی گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال، گفتگو با یک مدیر تولید این شرکت سبب شد به یکی از قابلیت‌های بسیار هیجان‌انگیز این دو گوشی پی ببریم. پیشتر می‌دانستیم همانند سال‌های گذشته و از زمان ساخت دو گوشی نکسوس 6P، داشتن دوربینی بسیار خارق‌العاده و باکیفیت، جزو منحصربه‌فرد‌ترین قابلیت‌های دو گوشی سال 2018 گوگل خواهد بود، اما تا همین چند روز پیش، از امکان تغییر نرخ فریم حین فیلم برداری با دوربین گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال بی‌اطلاع بودیم.

فیلم برداری با دوربین گوگل پیکسل 3

تجربه متفاوت حین فیلم برداری با دوربین گوگل پیکسل 3

ویژگی جدید، «تغییر نرخ فریم خودکار» نام داشته و برای شما تصمیم می‌گیرد در هر لحظه، می‌بایست فیلم‌برداری در چه نرخ فریمی صورت بگیرد. به این ترتیب، به جای این که همانند دیگر گوشی های دارای قابلیت تغییر نرخ فریم، با رفتن به منو نیازمند تغییر این میزان از 30 فریم در ثانیه به 60 فریم در ثانیه یا بالعکس باشید، الگوریتم‌های دوربین بر اساس صحنه‌ای که در هر لحظه درون چهارچوب قرار می‌گیرد، نرخ فریم مناسبی را در نظر خواهد گرفت! پس کاربر قادر خواهد بود بدون نیاز به توقف ویدیو، کار تغییر نرخ فریم حین فیلم برداری را به هوش مصنوعی دوربین گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال بسپارد.

متاسفانه قابلیت عوض کردن نرخ فریم در زمان فیلم برداری با دوربین گوگل پیکسل 3 و برادر بزرگتر آن منوط به ضبط فیلم در فرمت فول اچ‌دی است، چرا که به دلایلی نامعلوم، با رزولوشن 4K امکان فیلم‌برداری در نرخ 60 فریم بر ثانیه وجود ندارد. باید در عمل دید قابلیت تغییر خودکار نرخ فریم درست در زمان فیلم برداری چگونه کار کرده و تا چقدر در تشخیص صحیح صحنه‌ها دقت عمل دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گوگلم خوب داره پیشرفت میکنه

  2. دوربینش بهترین دوربینم باشه با این قیافه ضاعیش هیچ وقت سمتش نمیرم

  3. فکر میکنم دوربین خوبی داشته باشه

  4. این الان یه چیز عادیه