مقایسه مشخصات فنی هواوی میت 20 پرو

مقایسه مشخصات فنی هواوی میت 20 پرو با آیفون 10 اس مکس

بعد از مقایسه مشخصات فنی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) با نسل قبلی، حالا زمان آن رسیده است تا مشخصه‌های سخت افزاری این گوشی را در کنار آیفون 10 اس مکس بررسی کنیم.

تا به امروز، 2018 سالی پرتلاطم و البته جذاب برای گوشی های موبایل بوده است. بعد از سامسونگ، ال جی و اپل، حالا هواوی با میت 20 پرو به میدان آمده تا دستاوردهای خود را به رخ سایر سازندگان بکشد. سرسخت‌ترین رقیب میت 20 پرو در سال 2018، آیفون 10 اس مکس است؛ موبایل قدرتمندی که با امکانات نرم افزاری فراوان خود می‌تواند پرچمدار تازه‌نفس هواوی را به چالش بکشد.

از نظر طراحی و شکل ظاهری، تفاوت چندانی میان گوشی های اپل و هواوی وجود ندارد؛ با این تفاوت که میت 20 پرو میزبان اسکنر اثر انگشت زیر نیز هست. از حیث مشخصات فنی، آیفون XS مکس همانند Mate 20 پرو، به تراشه‌ای 7 نانومتری با قدرت پردازشی بسیار بالا مجهز شده و می‌تواند دستورات را در کمترین زمان ممکن اجرا کند. اگرچه هر دو گوشی با سخت افزاری مشابه به فروش می‌رسند، اما میت 20 پرو میزبان دوربین سه گانه با سنسورهای 40 + 20 + 8 مگاپیکسلی هم هست تا کاربران بتوانند یک دوربین عکاسی کوچک را در جیب خود داشته باشند.

اما آیا گوشی جدید هواوی می‌تواند پرچمدار هزار دلاری اپل را به چالش بکشد؟

مقایسه مشخصات فنی هواوی میت 20 پرو با پرچمدار اپل

مقایسه مشخصات فنی هواوی میت 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اصلا حرفی نمیتونه بزنه ایفون

  2. تو جدول اسم رو با دست بپشونین
    ادم فک میکنه مقایسه گوشی های سال ۲۰۰۰ با گوشی های ۲۰۲۰ انجام گرفته شده و به درد مستند سازی روند شکل گیری گوشی ها میخوره 😎

  3. اصلا ارقامش خیلی باهم فرق دارن

  4. از هردوتاشون بدم میاد
    ولی هواوی بهتره
    ایفون اصلا به هی دردی نمیخوره

  5. با این وضع هواوری بهتره