تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو

نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو

هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) به یک دوربین سه گانه مجهز شده و قادر است عکس هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل ثبت کند. در این مطلب نگاهی به نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو خواهیم انداخت.

خوشبختانه بعد از رونمایی رسمی پرچمداران جدید سری Mate هواوی در سال 2018، برخی رسانه‌های خبری موفق شدند به این گوشی ها دست پیدا کرده و بعد از بررس اولیه، اخباری پیرامونشان منتشر کنند. وب سایت Cnet چند ساعت بعد از رونمایی رسمی هواوی میت 20 پرو اولین نمونه عکس‌ های دوربین آن را منتشر کرد. با مشاهده نخستین نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو همچنین نگاهی به زیبایی‌های شهر لندن، محل برگزاری رویداد هواوی، خواهیم انداخت.

ماژول دوربین سه گانه دارای قابلیت ثبت تصاویر 40 مگاپیکسلی متعلق به هواوی را پیشتر در پی 20 پرو دیده بودیم، اما این ماژول در هواوی میت 20 پرو شکل بسیار جالب و مربعی شکلی به خود گرفته است. سنسور رنگی (RGB) اصلی 40 مگاپیکسلی بوده و به گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز شده است. سازنده مدعی است تکنولوژی Light Fusion تاثیر شایانی بر روی افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین پرچمدار جدیدش خواهد داشت.

هواوی میت 20 پرو

سنسور ثانویه 20 مگاپیکسلی و از نوع اولترا واید بوده و کاربردش را در زمان نیاز به جای دادن اشیای بیشتر درون قاب تصویر متوجه خواهید شد. گشودگی دریچه دیافراگم آن f/2.2 است. در نهایت به سومین سنسور می‌رسیم که از نوع تله فوتو و دارای وضوح تصویر 8 مگاپیکسل بوده و بزرگنمایی 3 برابری را امکان‌پذیر می‌کند. وجود سه سنسور مخصوصا یکی از نوع تله فوتو به دوربین کمک کرده به قابلیت بزرگنمایی هیبریدی 5 برابری نیز دست پیدا کند. این ویژگی‌ها درون نمونه تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو به خوبی خود را نشان می‌دهند.

سنسور اصلی دوربین دارای میدان دید بسیار خوبی است، اما حین استفاده از سنسور اولترا واید میدان دید شدیدا افزایش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که در اولین تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو عکس‌های زیادی از مناظر طبیعی و محیط‌های شهری وجود دارد، کاربرد فوق‌العاده آن را با مثال خواهیم دید.

هوش مصنوعی در دوربین پرچمداران جدید هواوی نقش مهمی ایفا می‌کند، به طوری که صحنه‌ها و حتی اشیای مختلف را تشخیص داده و عناصر مختلف همچون سرعت شاتر، میزان نوردهی، وایت بالانس و دیگر موارد را بر اساس آن تغییر می‌دهد. در ادامه با تماشای اولین سری نمونه‌ تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو به دید بهتری از توانایی‌های این گوشی در بخش عکاسی دست پیدا خواهیم کرد.

گالری تصاویر دوربین هواوی میت 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. دوربینش یع دوربین 2000 دلاری حرفه ای میارزه

  2. یه زمانی حدود 5 سال پیش هواوی اومد تو کار و گفت تا چند سال دیگه ما بهترین و بزرگترین برند موبایل میشیم،، همه خندیدن! چون اون موقع هیچی نبود.. شرکتایی مثل سامسونگ، اپل، اچ تی سی، الجی، نوکیا، و چندین شرکت معروف دیگه حرفی واسه گفتن داشتن و هواوی عددی نبود، ولی حالا دیدین که حتی اپل و سامسونگم با اون ادعاشون کم اوردن.. میدونم برا بعضیا خیلی درد داره ولی باید بگم جا موندید حالا این هواویه که میتازه🌹

  3. قشنگ مشخصه چه قدر حرفه ایی و خاص عکس گرفته
    فقط این یارو بهتر بود لنز دوربین رو قشنگ پاک میکرد
    توی همه تست ها هم باید حواس جم باشه خیلی از تست کننده ها اصلا رعایت تمیزی لنز رو نمیکنن …دوربین سلفی این قشنگ کثیف بود !
    چون لکه شیشه لنز باعث میشه لنز دوربین بین صحنه و لکه لنز در فکوس دقیق اشتباه کنه و واقعا نصف تاثیر داره در عکاسی لکه لنز ،
    ممنون گجت نیوز از بروز بودنت

  4. سامسونگی ها و اپلی ها تو سایت dxomark.com میبینمتون…😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂