پیش فروش محصولات ایران خودرو

دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از 29 مهر 97 آغاز می‌شود

دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از روز یکشنبه 29 مهر 1397 آغاز می‌شود. در این طرح، افرادی که در طرح‌های قبلی موفق به ثبت نام نشدند، می‌توانند نام‌نویسی کنند.

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو در روز یکشنبه 29 مهر 1397 اجرا می‌شود. به گفته خان کرمی، در طرح جدید، تنها متقاضیانی می‌توانند ثبت نام کنند که در طرح‌های قبلی موفق به ثبت نام نشده بودند. وی پیشاپیش از مشتریان به دلیل این که امکان پاسخگویی به تمام درخواست‌ها وجود ندارد، عذرخواهی کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه تاکید کرد فروش محصولات این شرکت همواره بر مبنای پیش‌بینی برنامه تولید و مجوزهای دریافت شده از مراجع ذی‌صلاح صورت می‌گیرد و ما نمی‌توانیم بیشتر از درصد مشخصی از برنامه تولید را پیش فروش کنیم. وی همچنین افزود برنامه‌ریزی ایران خودرو برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف‌کنندگان واقعی خودرو انجام شده و این طرح از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مهر اجرایی می‌شود.

محدودیت‌های پیش فروش محصولات ایران خودرو

گفته شده که در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ، تمامی محدودیت‌های طرح‌های قبلی از جمله ممنوعیت ثبت نام برای مشتریان حقوقی، مجاز بودن خودرو اولی‌ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم ثبت نام محصولات ایران خودرو طی 18 ماه اخیر اعمال خواهد شد. همچنین ثبت نام در این طرح به دلیل محدودیت ظرفیت، طی یک روز انجام می‌شود.

آخرین شرایط فروش ایران خودرو:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. پیش فروش ابان 97 کی هست لطفا پاسخ بدین

  2. سلام.من سایپا نوشتم میخوام انصراف بدم باید چیکارکنم

  3. یعنی ملت اینقدر حقیر شدن که اینا این اجازه رو با وقاحت به خودشون میدن که این ابو قراضه ها رو با منت وگران و بی کیفیت با این شرایط خنده دار بهمون تحمیل کنن.ببینید توی کدوم کشور اتومبیل رو گرانتر و سال بعد تحویلت میدن.واقعا خنده داره… قیمت نهایی روز تحویل …بابا نخرید تو رو خدا نخرید. اون هایی که ماشین دارن هیچ . اونهایی که ندارن یک سال دیگه هم تحمل کنن تا اینا بفهمن خودشان نفهمن…………ببخشید

  4. حیف پول نیست واسه این خودروههای آشغال بریزی ب حساب,

  5. ای واقعا تف به شرف مسئولین شرکتای خودرویی که ملت رو اینجوری ذلیل کردن

  6. واقعا برای خودمون ومردم ایران متاسفم که اینجوری ازطرف این شرکتهای خودرویی بی عرضه وپست فرض میشن واقعا مردم ما چقدر باید بی غیرت وبی رگ باشن که بخوان برای این ماشینای اشغال روزشماری والتماس کنن

  7. بازم مثل قبل کلا ه برداری

  8. من پول دارمولی گذاشتم تا خوردو های اروپایی به ایران ازاد شه

  9. دوباره شروع کردن

  10. محدودیتش تو حلقم