مدیرعامل ایرتویا دستگیر شد

مدیرعامل ایرتویا به دلیل تخلف در واردات خودرو بازداشت شد

مدیرعامل ایرتویا دستگیر شد. این خبر را دادستان تهران تایید و عنوان کرد مدیرعامل شرکت نماینده محصولات تویوتا به همراه یکی از کارکنان گمرک به علت پرونده‌های واردات خودرو بازداشت شدند.

شرکت ایرتویا چندین سال است در حوزه خودرو فعالیت می‌کند و از سال 1383 به طور جدی به واردات محصولات تویوتا می‌پردازد. در روزهای گذشته خبری مبنی بر دستگیری مدیرعامل ایرتویا منتشر شده که حاشیه‌هایی را به دنبال داشت. در ادامه از زبان دادستان تهران به تشریح ماجرا می‌پردازیم.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در حاشیه جلسه‌ای که با معاونان دادسرای تهران و دادستان‌های شهرستان‌‌های تابعه برگزار شد، عنوان کرد به دلیل ایجاد شعب ویژه و تراکم اقدامات انجام شده، این جلسه نسبت به جلسه قبل کمی با فاصله زمانی رخ داد و به دلیل هماهنگی برخی سیاست‌ها، ابلاغ موارد مهم و بعضی توصیه‌ها در جلسه امروز برگزار شد تا بر هماهنگی میان دادستان‌های شهرستان‌ها، کمک برای رفع برخی مشکلات کشور، همکاری با پلیس و پیشگیری از وقوع جرم تاکید شود.

علت بازداشت مدیرعامل ایرتویا

دادستان تهران در خصوص پیش فروش خودروهای وارداتی بیان کرد در زمینه پرونده‌های واردات خودرو، یک پرونده از بندرعباس به دادگاه ارجاع و ادامه بررسی‌ها و تکمیل آن به تهران اعلام شده است که در چند روز قبل در خصوص این پرونده، مدیرعامل ایرتویا و یکی از کارکنان گمرک بازداشت شده‌اند و اکنون پرونده آن‌ها در مرحله بررسی قرار دارد.

جعفری دولت آبادی در پایان خاطرنشان کرد که پرونده‌های واردات خودرو به بیش از 6 هزار خودرو مربوط می‌شود و در این زمینه نیز دو نفر بازداشت شده‌اند. بررسی‌های این پرونده در مراحل جدیدی قرار داشته و با پیشرفت همراه است. بر این اساس امیدوارم بررسی‌های این پرونده به زودی به نتایج نهایی نزدیک شود.

مدیرعامل ایرتویا دستگیر شد