ارائه آپدیت اندروید ۹ پای

زمان انتشار آپدیت اندروید ۹ پای برای محصولات سونی اعلام شد

سونی اخیرا پرچمدار تازه خود، اکسپریا XZ3 را با سیستم عامل اندروید 9 پای روانه بازار موبایل کرد؛ اما این کمپانی از ارائه آپدیت اندروید ۹ پای برای دیگر محصولاتش نیز غافل نشده و به تازگی زمانبندی دقیقی را برای این منظور اعلام کرده است.

تنها چند روز پس از ارائه آپدیت اندروید ۹ پای برای گوشی های سونی اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت، حالا کمپانی ژاپنی کاربران چندین مدل دیگر را هم از دسترسی به این به‌روزرسانی مطمئن کرده است. این برنامه در هفته‌های پیش‌رو اجرایی می‌شود و گوشی های میان رده کمپانی را نیز دربر خواهد گرفت.

آپدیت اندروید پای سونی اکسپریا

بر اساس زمانبندی اعلام شده از سوی سونی، ارائه آپدیت اندروید ۹ پای از تاریخ بیست و ششم اکتبر (5 آبان) برای گوشی های اکسپریا XZ پریمیوم، XZ1 و XZ1 کامپکت آغاز خواهد شد. کاربران سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم نیز باید از روز هفتم نوامبر (16 آبان) منتظر رسیدن آپدیت باشند. موج بعدی ارائه به‌روزرسانی، با کمی تاخیر همراه بوده و برای گوشی های XA2 پلاس، XA2 اولترا و اکسپریا XA2 به ماه مارس 2019 (روز 13 اسفند) موکول خواهد شد.

اکثر تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی، هنگامی که با پرسشی درباره به‌روزرسانی نرم افزاری محصولات خود مواجه می‌شوند، تاریخی تقریبی یا پاسخی مبهم را ارئه می‌دهند؛ اما سونی در اقدامی کم‌سابقه، حتی روز انتشار آپدیت را نیز اعلام کرده است. بدین ترتیب کاربران گوشی های نامبرده شده می‌توانند از هم‌اکنون با خیال راحت منتظر فرارسیدن روز موعود باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واسه چه گوشی هایی میاد ازش؟؟

  2. سونی اصلا مگه هنوز گوشی داره دیگه

  3. برای هواوی کی میاد؟؟؟