سامسونگ گلکسی اس 9

افشاگری شبهه برانگیز درباره مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10

تازه‌ترین افشاگری پیرامون مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10 (Galaxy S10)، روایتگر داستان متفاوتی از این پرچمدار است. بر اساس اطلاعات فاش شده در شبکه اجتماعی ویبو، مدل پایه گلکسی اس ۱۰ در پنل جلویی و پشتی، به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.

گزارش‌های پیشین به وجود سه مدل مختلف از گلکسی اس 10 اشاره داشتند و ظاهرا چندی پیش، هر سه مدل تاییدیه نهادهای ذی‌ربط در کشور چین را دریافت کردند. گفته شده که مدل پایه (SM-G970) هم در جلو و هم در پشت، دارای یک دوربین است؛ اما دو مدل دیگر به ترتیب از یک دوربین دوگانه و یک دوربین سه‌گانه در قاب پشتی بهره خواهند برد. حتی برخی منابع به برخورداری بزرگترین مدل (SM-G975)، از دوربین سلفی دوگانه نیز اشاره کرده‌اند که در این صورت، تعداد دوربین‌های این پرچمدار به پنج عدد خواهد رسید. اما افشاگری تازه‌ی چینی‌ها درباره مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10 ، به مدل پایه آن اختصاص دارد و تا اندازه‌ای هم شبهه برانگیز است.

افشای مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10

در انطباق با گزارش‌های پیشین، این‌بار هم صحبت از وجود نمایشگر آمولد 5.8 اینچی در گوشی است و نسخه قابل فروش در چین، به جای تراشه اگزینوس از تراشه اسنپدراگون کوالکام قدرت خواهد گرفت. همچنین ادعا شده است که تراشه دستگاه، اطلاعات را با همراهی 6 گیگ رم  و 128 گیگابایت حافظه داخلی مدیریت خواهد کرد؛ هر چند که وجود این مقدار فضای ذخیره‌سازی در مدل پایه، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

مشخصات منتسب به دوربین دستگاه نیز شبهه برانگیز و ناقض گزارش‌های پیشین است. بر اساس این افشاگری تازه، مدل پایه گلکسی اس 10 در پنل پشتی دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.5 و یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 خواهد بود. حتی افشاگران مدعی وجود دو دوربین با سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/1.9) در جلوی گوشی نیز شده‌اند.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10

از آنجایی که احتمالا تفاوت اصلی سه مدل گلکسی اس 10 در دوربین آن‌ها خواهد بود، بعید است که سامسونگ قصد تجهیز ارزان‌ترین مدل به دوربین سلفی دوگانه را داشته باشد. پیش از این، فقط مدل گران‌قیمت و 6.44 اینچی دستگاه با چنین مشخصه‌ای توصیف شده بود. حتی منابع دیگر، وجود دو دوربین سلفی در مدل میانه SM-G973 را هم رد کرده‌اند و تنها قاب پشتی آن را میزبان ماژول دوربین دوگانه می‌دانند.

به هر حال چند ماه تا رونمایی از خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 باقی مانده است و تا آن موقع، به دفعات با چنین افشاگری‌هایی مواجه خواهیم شد؛ اما لزوما همه آن‌ها دقیق و صحیح نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طبق معلمول اول شایعه بعد تکذیب