سامسونگ گلکسی A8s

سامسونگ گلکسی A8s با نمایشگر تمام صفحه واقعی در راه است

سامسونگ گلکسی A8s یک گوشی مفهومی و کاملا تمام صفحه است. سامسونگ با انتشار تیزرهایی از گوشی گلکسی ای 8 اس (Samsung Galaxy A8s) نشان داد باید منتظر یک گوشی منحصربه‌فرد و خاص دیگر نیز باشیم.

سامسونگ در روز چهارشنبه دوم آبان ماه، دو گوشی گلکسی ای 6 اس و گلکسی ای 9 اس را در کشور چین رونمایی کرد. بعد از این اتفاق، در کمال تعجب شاهد نمایش تصاویری از یک گوشی سوم نیز بودیم که کاملا جدید محسوب می‌شد. سامسونگ گلکسی A8s محصول بعدی این شرکت بوده و هنوز نسخه جهانی و چینی آن به صورت رسمی رونمایی نشده است.

شرکت پیرامون سامسونگ گلکسی A8s اطلاعات دقیقی در اختیار رسانه‌های خبری قرار نداد و به صورت رسمی نمی‌دانیم قرار است این مدل به چه ویژگی‌هایی مجهز شود. با توجه به توضیحات سازنده می‌توان انتظار داشت در سامسونگ گلکسی A8s یک قابلیت جدید، برای نخستین مرتبه در دنیای موبایل به کار خواهد رفت.

بعد از انتشار تصاویر مفهومی این مدل توسط کاربر Ice Universe در توییتر، دریافتیم این قابلیت، داشتن طراحی کاملا بدون حاشیه است. بر اساس گفته‌های منتشرکننده عکس‌ها، در این نمایشگر تمام صفحه یک نقطه کوچک به عنوان محل قرارگیری دوربین سلفی در مرکز، سمت راست یا سمت چپ بالاترین قسمت وجود خواهد داشت. نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A8s برابر 19.5:9 بوده و در بالا و پایین آن حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد. این لبه‌ها به اندازه‌ای هستند که بتوان گوشی تلفن و همچنین دیگر سنسورهای لازم را بر رویشان قرار داد.

تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A8s

سامسونگ گلکسی A8s

چندی پیش نیز پیرامون سامسونگ گلکسی A8s اخباری شنیده بودیم. بر اساس آن‌ها، این مدل یک میان‌رده قدرت گرفته از اسنپدراگون 710 محسوب می‌شود که در حال حاضر آن را به عنوان قدرتمندترین تراشه موبایل میان‌رده کوالکام می‌شناسند. به عنوان دیگر قابلیت‌های گلکسی ای 8 اس باید به داشتن دوربین سه گانه و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

سازنده هنوز درباره زمان عرضه سامسونگ گلکسی A8s چیزی اعلام نکرده است، اما بر اساس شایعات اخیر، این گوشی اولین ماه سال آتی میلادی (دی – بهمن) معرفی خواهد شد.