وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی

آخرین وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی از نظر وزیر ارتباطات

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی راضی است. وی همچنین اعلام کرد وزارت ارتباطات آمادگی همکاری برای حل مشکل اینترنت خبرنگاران در استادیوم آزادی را دارد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی ابراز رضایت کرد و گفت برای حل مشکل اینترنت خبرنگاران در این استادیوم آمادگی دارد. اوایل مهرماه در خبرها داشتیم که پیش از برگزاری دربی 88 میان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، ظرفیت شبکه همراه اول در استادیوم آزادی با همکاری وزیر ورزش و وزیر ارتباطات تا سه برابر افزایش پیدا کرده است. شرکت ارتباطات سیار ایران در آن زمان اعلام کرده بود به منظور افزایش سطح رضایت مشتریان و هواداران و در جهت بهبود وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی ، ظرفیت شبکه همراه اول با نصب و راه‌اندازی چهار سایت جدید در این استادیوم افزایش یافته است.

همراه اول همچنین اعلام کرد سرویس وای فای با نام تجاری وای فای اول در جایگاه ویژه استادیوم صد هزار نفری راه‌اندازی شده است. حالا با گذشت یک ماه از آن روز، آذری جهرمی در گفتگو با یک برنامه رادیویی، رضایت خود از وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی را نشان داد. با این حال، یکی از ایراداتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از ورزشگاه آزادی گرفته، وضعیت اینترنت استادیوم است. وزیر ارتباطات در این باره گفت:

اینترنت ورزشگاه برای بازی دربی آخر که برگزار شد، همراه اول آمد و پوشش داد و خود من هم ورزشگاه بودم و انصافا کیفیت ارتباط خوب شده بود. در بازی پرسپولیس و السد هم کیفیت اینترنت درون ورزشگاه خوب بود، ولی در بیرون ورزشگاه و هنگام بیرون رفتن به علت ازدحام جمعیت، ظاهرا کیفیت خوب نبوده، اما در داخل ورزشگاه مشکلی وجود نداشت.

اعلام آمادگی برای بهبود وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی

وی در ادامه افزود حدود 7 سایت اختصاصی برای ورزشگاه گذاشته‌اند، اما این استادیوم به دو امکان ویژه نیاز دارد. اول امکان ویژه اینترنت برای خبرنگاران است که فعلا وجود ندارد که بخواهیم به طور اختصاصی در اختیار خبرنگاران بگذاریم و دوم هم وای فای است که ما آمادگی داریم در این مورد همکاری کنیم. با تاکید آذری جهرمی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی کامل دارد تا اگر مدیر ورزشگاه آزادی تمایل داشته باشد، مانند فاز اول با هم همکاری کنند و این مشکل را در کوتاه‌مدت رفع کرده و وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی را بهبود ببخشند. وزیر ارتباطات در پایان خاطرنشان کرد، هنوز چیزی درباره بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به ما گفته نشده، وگرنه ما حاضر هستیم هرگونه همکاری را داشته باشیم.