سوزوکی ویتارا 2019

سوزوکی ویتارا 2019 (Suzuki Vitara)؛ امکانات، مشخصات و قیمت در بازار جهانی

سوزوکی ویتارا 2019 (Suzuki Vitara)،  فیس لیفتی از مدل‌های قبلی خود بوده و با امکانات و تغییرات ظاهری جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی مشخصات، امکانات و قیمت ویتارای جدید در بازار جهانی می‌پردازیم.

شرکت خودروسازی سوزوکی در سال 2014 از اولین نسخه محصول ویتارا رونمایی کرد. این خودرو در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد و از آن پس شرکت سوزوکی هر ساله نسخه‌های جدیدی از این خودرو را با امکانات فنی و تغییرات ظاهری جدید تولید می‌کند. این شرکت ژاپنی برای سال 2019 نیز فیس لیفت جدیدی از خودرو سوزوکی ویتارا را با امکانات و ظاهر مدرن‌تر آماده کرده است. در ادامه به بررسی دقیق سوزوکی ویتارا 2019 می‌پردازیم.

سوزوکی ویتارا 2019

مشخصات ظاهری سوزوکی ویتارا 2019

بخش ظاهر بیرونی خودرو:

شرکت خودروسازی سوزوکی در فیس لیفت ویتارا تغییرات جدیدی را انجام داده و طراحی این خودرو نسبت به نسخه‌های پیشین بهبود یافته است. از تغییرات ظاهری جدید می‌توان به مواردی نظیر جلو پنجره و سپر جدید، چراغ‌های عقب LED و رینگ‌های آلیاژی متفاوت اشاره کرد.

سوزوکی ویتارا 2019

بخش داخلی خودرو:

سوزوکی ویتارا 2019 از نظر کابین نیز ارتقا یافته و هنگام ورود به کابین با عناصر نقره‌ای روشن‌تر روی داشبورد، درها و کنسول مرکزی، متریال نرم‌تر بالای پشت آمپرها و الگوی جدید برای پانل داشبورد نقره‌ای مواجه خواهید شد. پشت آمپرها این خودرو نیز به‌روز شده و از صفحه‌ نمایش اطلاعات رنگی بهره می‌برد.

سوزوکی ویتارا 2019

مشخصات فنی

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که محصول جدید سوزوکی را نسبت به مدل‌های پیشین برتری می‌دهد، موتورهای توربو جدید آن است. این موتورها از مدل S-Cross گرفته شده‌ و جایگزین موتور‌های 1.6 لیتری تنفس طبیعی خواهد شد. مدل پایه‌ی سوزوکی ویتارا 2019 به یک موتور توربو 1 لیتری 3 سیلندری مجهز بوده که قادر به تولید 111 اسب بخار قدرت است. نسخه فول این خودرو نیز از یک موتور توربو 1.4 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید 140 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن گشتاور است. هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص قوای محرکه دیزلی ویتارا از سوی این شرکت اعلام نشده است.

سوزوکی سیستم چهار چرخ محرک AllGrip را صرف‌نظر از نوع تریم و نوع گیربکس، یک آپشن برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. کم مصرف‌ترین نسخه‌ی خودرو سوزوکی ویتارا، مدل موتور 1 لیتری دنده دستی و دیفرانسیل جلو بوده که بر اساس اعلام شرکت سوزوکی، مصرف سوخت آن در حدود 5.3 لیتر است.

سوزوکی ویتارا 2019

امکانات ایمنی ویتارای جدید

این شرکت ژاپنی برای سوزوکی ویتارای جدید، سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای در نظر گرفته است. سیستم ترمز راداری در این خودرو حذف شده و به جای آن سیستم حمایت ترمز حسگر دوگانه یا DSBS قرار گرفته است. سیستم ترمز قبلی از راداری با موج میلی‌متری برخوردار بود، ولی سیستم جدید از دوربین مونوکولار و رادار لیزری استفاده خواهد کرد. البته سیستم DSBS به امکاناتی نظیر تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج خودرو از خط، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب مجهز است.

سوزوکی ویتارا 2019

قیمت سوزوکی ویتارا 2019

شرکت سوزوکی جزئیات دقیقی از قیمت خودرو سوزوکی ویتارا 2019 در بازارهای جهانی اعلام نکرده است، اما قیمت این خودرو در کشور آلمان از 18 هزار و 650 یورو شروع خواهد شد.

تصاویر سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اه لین مدل واصلا دوست ندارم

  2. چه شیک و حرفه ای .واقعا دست مریزاد

  3. ای بابا دیگ آه در بساط نداریم.ماشین خریدن دیگ جای خود دارد

  4. به نظرشون دیگ وقتش نیس یه انقلاب جدید تو صنعت خودروسازی بوجود بیارن؟ حداقل تو طراحیش دیگ بابا چیه همه مث هم کپی پیست