آیپد پرو جدید اپل

درگاه USB-C‌ آیپد پرو جدید اپل به لطف یک رندر تایید شد

آیپد پرو جدید اپل که امروز معرفی می‌شود به درگاه USB-C مجهز خواهد بود. به لطف این درگاه، کاربران تبلت های سال 2018 اپل می‌توانند از لوازم جانبی متنوعی استفاده کنند.

یکی از کلیدی‌ترین تغییرات آیپد پرو جدید اپل در مقایسه با نسل‌های پیشین این تبلت، تجهیز آن به درگاه USB-C و کنار رفتن درگاه انحصاری لایتنینگ اپل خواهد بود. این یک حرکت عالی برای شرکتی است که از ابتدای امر به ارائه یک درگاه منحصر به محصولات خودش مشغول بوده است و حالا می‌تواند همین تغییر در دیدگاه، باعث تغییر در بازاریابی تبلت های اپل هم شود.

رندر جدید آیپد پرو جدید اپل

آیپد پرو جدید اپل

به لطف رندر تازه به انتشار رسیده از آیپد پرو جدید اپل که متعلق به شرکت قاب‌سازی Olixar است، حالا ما می‌توانیم وجود درگاه بین‌المللی USB نوع C را بر روی این تبلت نسل جدید تایید کنیم. از آنجایی که سابقه‌ی Olixar در انتشار رندرهایی مشابه با نسخه‌ی نهایی آیپدهای پیشین درخشان است، پس اینکه رندر تازه به انتشار رسیده توسط آن‌ها نزدیک به نسخه تولیدی آیپد پرو جدید اپل باشد نیز دور از انتظار نخواهد بود.

علاوه بر این، شایعات زیادی را نیز ما طی هفته‌های اخیر در مورد حضور یک درگاه USB-C بر روی نسل جدید تبلت های اپل شنیده‌ایم. جایگزین کردن درگاه لایتنینگ با یک درگاه USB-C می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا تبلت خود را به نمایشگرهایی با وضوح بیشتر متصل کنند و همزمان با شارژ از آن استفاده کنند. این مشابه با عملکرد مک بوک پرو است که اجازه می‌دهد شما لپ تاپ خود را به مانیتورهای خارجی متصل کنید.

به هر ترتیب تنها چند ساعت بیشتر تا برگزاری کنفرانس اپل باقی نمانده است. این رویداد امروز 8 آبان 97 ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. اپل در این رویداد علاوه بر تبلت های جدید خود، از نسل جدید مک بوک ایر و چند کامپیوتر مک به‌روز شده نیز پرده برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه خبره موضوع چیه

  2. تازگیا چرا شایعات انقد زیاد شده داستان چیه