ايسر و معرفي رسمي اسمارت فون Liquid S1 در نمايشگاه Computex 2013

نمايشگاه Computex 2013 امروز رسما کار خود را در تايپه آغاز کرد.ايسر هم با محصولات جديد خود در اين نمايشگاه حاظر شده که اسمارت فون Liquid S1 يکي از آنها است.Liquid S1 با نمایشگر 5.7 اینچی 720p خود در واقع اولین اسمارت فون ۵ اینچی (یا بزرگتر) ایسر است که رونمایی می شود و به نوعی جواز عضویت این شرکت در کلوب اسمارت فون های غول پیکر یا فبلت ها محسوب می گردد.

از قابلیت های این تلفن هوشمند می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Mediatek، یک گیگابایت رم و اندروید 4.2 اشاره کرد. سیستم عامل اندروید این اسمارت فون (همان طور که پیش تر از ایسر دیده ایم) فاقد رابط کاربری خاصی است و تقریبا می توان آن را یک اندروید خالص دانست. البته ایسر برخی نرم افزارهای ویژه و تعدادی امکانات خاص را به منوها و عملکردهای آن افزوده است.

{photo}92/03/13/Acer-Liquid-S1-1{/photo}

لیکوید اس وان دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه جانبی را نیز پشتیبانی می کند. این اسمارت فون (فبلت) تنها برای عرضه در آسیا و اروپا تولید خواهد شد. همچنین انتظار می رود از فصل سوم سال جاری با قیمت تقریبی ۴۲۷ دلار فروش آن از فرانسه، بلژیک، هلند، اوکراین، روسیه، انگلیس و آلمان آغاز شود.

مقایسه تصویری Acer Liquid S1 با Samsung Galaxy Note II  :

{photo}92/03/13/Acer-Liquid-S1-2{/photo}


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*