آنر مجیک 2

نتایج بنچمارک آنر مجیک 2 با تراشه کایرین 980 و رم 8 گیگابایتی منتشر شد

پرچمدار تازه برند آنر در آستانه برگزاری مراسم رونمایی، در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ ظاهر شده است. نتایج بنچمارک آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) موید همان انتظاراتی است که پیش‌تر از این گوشی هوشمند داشتیم.

مجیک ۲ با برخورداری از تراشه کایرین 980، به جمع معدود گوشی های هوشمند موجود در بازار خواهد پیوست که از یک چیپست 7 نانومتری قدرت می‌گیرند. پیش‌تر شاهد معرفی گوشی های سری میت 20 هواوی با تجهیز به این تراشه بودیم. نتایج بنچمارک آنر مجیک 2 به وجود حافظه رم 8 گیگابایتی در دستگاه اشاره دارد که البته عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر این گوشی با 6 گیگ رم نیز دور از ذهن نیست. سیستم عامل پیش فرض همه نسخه‌ها اما، اندروید 9 پای خواهد بود.

آنر مجیک 2

در این بنچمارک‌گیری، 3316 امتیاز در عملکرد تک هسته‌ای و 9534 امتیاز در عملکرد چند هسته‌ای به ثبت رسید. با این اوصاف، پرفورمنس و قدرت پردازش آنر مجیک 2 را می‌توان در حد و اندازه‌های هواوی میت 20 پرو توصیف کرد. البته مدل‌های 2018 آیفون به لطف بهره‌مندی از تراشه A12 Bionic، همچنان در گیگ‌بنچ پیشتازی می‌کنند؛ اما گوشی های اندرویدی به گرد پای پرچمداران تازه‌ی هواوی و آنر نمی‌رسند. رقبایی نظیر سامسونگ گلکسی نوت 9، گوگل پیکسل 3 و حتی گوشی تازه معرفی شده‌ی وان پلاس 6 تی؛ همگی از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرند که تکنولوژی ساخت قدیمی‌تری (لیتوگرافی 10 نانومتری) دارد.

در آنر مجیک 2 علاوه بر سخت افزار داخلی قدرتمند، ویژگی‌های جذاب دیگری نیز یافت می‌شود که مکانیسم کشویی صفحه نمایش، یکی از آن‌هاست. دستاورد این نوع طراحی برای کمپانی سازنده، امکان ارائه یک گوشی تمام صفحه واقعی به مشتریان است.

مراسم رونمایی از پرچمدار تازه آنر، روز چهارشنبه نهم آبان ماه برگزار می‌شود و ظاهرا ابتدا مشتریان چینی به آن دسترسی خواهند داشت؛ اما انتظار می‌رود این محصول در آینده به بازارهای بین‌المللی نیز ورود پیدا کند.

نتایج بنچمارک آنر مجیک 2 در Geekbench

نتایج بنچمارک آنر مجیک 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این حال بازم حافظش کمه