حضور قدرتمند گيگابايت در کامپيوتکس 2013 : 11 لپ تاپ و تبلت جديد با پردازنده AMD A4

مثل اینکه گیگابایت همه چیز را برای کامپیوتکس نگه داشته بود و با دست پر به این نمایشگاه آمده است. اکنون در اینجا می توان ۱۱ لپ تاپ و تبلت جدید این شرکت را با لباس های نو دید که در کنار یکدیگر به تماشای بازدیدکنندگان نشسته اند. با نگاهی به بروشور امسال گیگابایت می توان دریافت تاکید این شرکت در سال جاری بیشتر بر روی محصولات نازکتر و قابل حمل با پردازنده های هاسول و گرافیک های اختصاصی قدرتمند است. در ادامه با معرفی برخی ویژگی این محصولات با گجت نیوز همراه باشید.

اولترابوک های P34G و P35K تنها ۲.۱ سانتی متر ضخامت دارند، اما از گرافیک های قدرتمند جی فورس GTX 760M و 765M بهره می برند که هر بازی دوستی را وسوسه می کند. حتی اولترابوک های ضعیف تر هم، تقویت شده و هیجان انگیز به نظر می رسند: دو مدل U24T صفحه لمسی و U24F بدون صفحه لمسی از گرافیک میان رده جی فورس GT 750M بهره مند شده اند. اگر هم با لپ تاپ های سنگین و ضخیم مشکلی نداشته باشید، مدل هایی چون Q2546N، Q2556N، U35F، P27K و P27W با مدل های مختلف گرافیک از جی فورس GT 740M تا GTX 770M و فضای ذخیره سازی بیشتر به همراه صدای Creative Sound Blaster عرضه شده اند.

{photo}92/03/13/gigabyte{/photo}

به روزرسانی تبلت ها البته چندان وسیع نیست. انرژی اصلی گیگابایت صرف تبلت ۱۰ اینچی S10A شده و آن را تبدیل به مدل S1082 نموده که از پردازنده A4-1200 AMD در آن استفاده شده است. به لطف این تغییر عمر باتری این تبلت به ۱۴ ساعت رسیده است.

گفتنی است که گیگابیت درخصوص زمان عرضه و قیمت محصولات تازه خود هنوز چیزی نگفته است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*