لایک در توییتر

گزینه لایک در توییتر حذف می‌شود

در چند روز گذشته خبری مبنی بر حذف گزینه لایک در توییتر منتشر شد که اعتراض کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار را به همراه داشت. اما توییتر چه زمانی گزینه‌ی لایک را حذف می‌کند؟

در روز گذشته خبری مبنی بر حذف گزینه لایک در توییتر منتشر شد که با واکنش‌های مختلف و اعتراض شدید کاربران این شبکه اجتماعی محبوب همراه شد. البته توییتر در بیانیه‌ای تصریح کرده که این اتفاق به زودی عملی نمی‌شود و به ماه‌های آینده موکول خواهد شد. به دنبال این خبر، طرفداران توییتر نسبت به آن واکنش تندی را نشان دادند.

لایک در توییتر

حذف گزینه لایک در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر با هدف رفع نگرانی کاربران خود با انتشار بیانیه‌ای از موکول شدن حذف گزینه لایک به چند ماه دیگر خبر داد؛ اما کاربران بیش از پیش از این خبر نگرانند و بر این باورند که شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر بدون گزینه لایک جایگاهی نخواهند داشت. تاکنون دلیل قانع کننده‌ای از سوی توییتر برای حذف گزینه لایک منتشر نشده و کاربران نیز از این اقدام بسیار عصبانی هستند. از طرفی زمان دقیقی برای حذف گزینه لایک در توییتر مشخص نشده و با اتفاقات پیش آمده انتظار می‌رود این طرح در چند ماه آینده اجرایی شود.

لایک در توییتر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. این مسخره بازیا چیه دیگه

  2. این برنامه ساخت غرب توطئه ایست برای تسخیر مغز جوانان و مردم انقلابی و اسلامی ایران . خوش حالم که مسئولین به حرف نود و نه درصد مردم انقلابی ایران توجه کردن و این برنامه شیطانی رو فیلتر کردن

  3. ایشالله خودشم حذف شه تموم شه

  4. ما که توییتری نیستیم بدرگ

  5. اصلا واسه چی میخواد حذفش کنه

  6. اینا همه جو الکی میدن بعد تاخیر میندازن توش آخرشم برش نمیدارن سرجاش میمون

  7. ای هی حالا انگار چیشده همچین میگن کاربرا نگرانن .نهایت یه چی بهتر جایگزینش میشه دیگ

  8. اره بهتر اینجوری تجمع لایک دوستا کمتر میشه