بزرگترین میکرو اس دی کلاس A2 جهان - لکسار

لکسار از بزرگترین میکرو اس دی کلاس A2 جهان با ظرفیت 512 گیگابایت پرده برداشت

لکسار (Lexar) از بزرگ‌ترین کارت میکرو اس دی کلاس A2 جهان با ظرفیت 512 گیگابایت پرده برداشت. با این کارت حافظه به لطف سرعت زیادی که دارد، می‌توان به راحتی فیلم‌های 4K را ضبط کرد. در ادامه با سایر مشخصات فنی و قیمت آن آشنا شوید.

لکسار از بزرگ‌ترین میکرو اس دی کلاس A2 جهان پرده برداری کرد. البته ظرفیت این کارت حافظه 512 گیگابایت است، اما آنچه که آن را از ماباقی کارت های میکرو اس دی جدا می‌کند، این است که ما با کارتی از کلاس A2 سر و کار داریم. اسم کامل این کلاس Application Performance Class 2 است.

این کارت حافظه برای انتقال اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها خارج از حافظه داخلی گوشی و بر روی کارت خارجی بهینه شده است. در این دسته از موارد، واحد سنجش ورودی/خروجی (IOPS) بیش از خواندن و نوشتن متوالی است. A2 نرخ 4000 آی‌آپس برای خواندن و 2000 آی‌آپس برای نوشتن را متعهد می‌شود، در حالی که کارت‌های A2 به ترتیب نرخ 1500 و 500 آی‌آپس را ارائه می‌کنند.

بزرگترین میکرو اس دی کلاس A2 جهان - لکسار

اما میکرو اس دی کلاس A2 لکسار برای ویدیوها هم جذاب است. آن می‌تواند به لطف نرخ V30، به ضبط ویدیوهای 4K بپردازد. لکسار نشان داده است که این کارت می‌تواند نرخ نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را حفظ کند که معادل کارت‌های کلاس UHS-I U3 است. توجه داشته باشید که سرعت نوشتن این کارت در اصل 100 مگابایت بر ثانیه است، اما نمی‌تواند به مدت طولانی این سرعت را حفظ کند.

کارت میکرو اس دی 512 گیگابایتی +Samsung Evo دارای کلاس UHS-I U3 است، اما A2 نیست. هر دو کارت حافظه 512 گیگابایتی شرکت‌های Integral و PNY تنها V10 بوده و فاقد امتیاز سری A هستند.

قیمت میکرو اس دی کلاس A2 لکسار

کارت حافظه 512 گیگابایتی Lexar با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد. این کارت باید در حال حاضر در دسترس باشد، اما ما تا به حال در هیچ فروشگاهی ندیده‌ایم. اگر از مکان خرید آن اطلاع دارید، با ما آن را به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اوففففففففففف این یه ذره اندازه لب تاب من حجم داره بلکم بیشتر