گوشی تاشوی سامسونگ W2019

تصاویر جدیدی از گوشی تاشوی سامسونگ W2019 در دنیای واقعی منتشر شد

گوشی تاشوی سامسونگ W2019 به زودی رونمایی خواهد شد. سامسونگ دبلیو 2019 (Samsung W2019) در رده پرچمداران بازار قرار گرفته و یک گوشی کاملا خاص و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

سامسونگ در ادامه راه دو گوشی تاشوی هوشمند و مدرن پیشین خود، باز هم تصمیم دارد یک گوشی پرچمدار تاشو به بازار عرضه کند. گوشی تاشوی سامسونگ W2019 دارای تراشه اسنپدراگون 845 بوده و بر روی بدنه آن، ماژول دوربین دوگانه به کار رفته در گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 سوار خواهد شد. به تازگی عکس‌هایی واقعی از گوشی تاشوی سامسونگ W2019 منتشر شده است که ظاهر خاص و ابهت این محصول را نشان می‌دهند.

همانند روال گذشته، در گوشی تاشوی سامسونگ W2019 نیز دو نمایشگر 4.2 اینچی وجود خواهد داشت، اما دیگر قرار نیست در پنل پشتی، ماژول اسکنر اثر انگشت قرار داده شود. اخیرا عکس‌هایی از این گوشی در شبکه‌های اجتماعی چینی در حال دست به دست شدن است. این تصاویر بسیار واضح بوده و اطلاعات تقریبا کاملی پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ W2019 در اختیارمان قرار می‌دهند. به عنوان نمونه طبق آن‌ها، زیر کلیدهای افزایش و کاهش حجم صدا، یک کلید اختصاصی به منظور فراخوانی دستیار مجازی بیکسبی وجود خواهد داشت.

عکس گوشی تاشوی سامسونگ W2019

گوشی تاشوی سامسونگ W2019

از آنجایی که خبری از اسکنر اثر انگشت بر روی بدنه گوشی نیست، به احتمال بسیار زیاد همانند چند میان‌رده اخیر شرکت، اسکنر اثر انگشت گوشی تاشوی سامسونگ W2019 نیز بر روی دکمه پاور قرار خواهد گرفت. با وجود ضخامت تقریبا زیاد گوشی، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری درون آن دیده نمی‌شود! مجوز عرضه گوشی در روز دهم اکتبر (هجدهم مهر) صادر شده و انتظار داریم تا پیش از انتهای سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی شود.

با توجه به قیمت فضایی نسل قبلی، پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشی تاشوی سامسونگ W2019 حدود 3 هزار دلار باشد! همچنین انتظار می‌رود مجددا این گوشی منحصرا در بازارهای کشور چین عرضه شده و به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این همه اب و تاب چیه

  2. رو چه حسابی این درست کردن

  3. حس نمیکنید نسل اینا منقرض شده

  4. چرا اینقدر زخیم و زمخته