کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو

کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو ؛ چه در زیر قاب پرچمدار جدید هواوی می‌گذرد؟

یک سایت چینی تصاویری مربوط به کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) را به انتشار رسانده است. این تصاویر شامل نکات جالبی نظیر اعلام نام سازنده‌ی نمایشگر، باتری، حافظه و اسپیکرهای پرچمدار جدید هواوی است.

یک سایت فناوری چینی به تازگی موفق به کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو شده و تصاویری از جزئیات زیر قاب پرچمدار جدید هواوی را به انتشار رسانده است. هرچند متاسفانه گفته نشده که باز کردن قاب و کالبدشکافی (Tear down) گوشی هواوی میت 20 پرو چقدر دشوار بوده است، اما قطعا آسان‌ترین کار دنیا نخواهد بود!

درست همانند دیگر گوشی‌های تمام شیشه‌ای مدرن امروزی که در برابر نفوذ آب و خاک مقاوم هستند، باز کردن قاب پشتی پرچمدار جدید هواوی نیز فرآیندی همراه با لغزش بسیار است. در این راه، شما دو بخش قرمز رنگ را میابید که مربوط به سیم کارت و کارت حافظه NM است. این‌ها برای محافظت در برابر نفوذ آب تعبیه شده‌اند. نیازی به توضیح نیست که دوربین سه گانه قاب پشتی میت 20 پرو ساخت شرکت پرآوازه‌ی لایکا است. از دیگر مواردی که ما در کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو به آن‌ها دست پیدا کردیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. نکته‌ی جالب توجه نمایشگر این گوشی است که به جای سامسونگ و ال جی، توسط یک شرکت چینی ساخته شده است.

  • باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی ساخت شرکت Huizhou Desay Battery
  • رم و حافظه ساخت شرکت سامسونگ
  • اسپیکرهای ساخت شرکت AAC که تامین کننده اسپیکر آیفون‌های اپل نیز هست
  • نمایشگر OLED ساخت پنل BOE (برخلاف دیگر چینی‌ها که از نمایشگرهای ساخت ال جی استفاده می‌کنند)

در حال حاضر کالبدشکافی کاملی از این گوشی انجام نگرفته و ما انتظار داریم طی هفته‌ها و ماه‌های آینده، تیم‌های سخت افزاری مطرح جهان تصاویرشان از بازگشایی قاب و قطعات زیر قاب گوشی هواوی میت 20 پرو را به انتشار برسانند. در هر صورت برای مشاهده‌ی تصاویر بیشتر، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هواوی میت ۲۰ پرو تو ده بار کالبد شکافی کردن