تبلت گوگل Rammus

تبلت گوگل Rammus در گیک‌بنچ رویت شد

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، جدیدترین تبلت گوگل با نام گوگل راموس (Google Rammus) مجهز به پردازنده Core m3 در راه است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره تبلت گوگل Rammus به دست می‌آوریم.

تبلت Pixel Slate به عنوان جدیدترین تبلت گوگل طی سه سال اخیر چندی پیش به صورت رسمی رونمایی شد. اگرچه هنوز فروش این محصول در بازارهای خود ایالات متحده آمریکا نیز آغاز نشده است، اما به تازگی اخباری از یک تبلت دیگر از گوگل به گوش می‌رسد؛ محصولی که قرار است از یک تراشه ساخت اینتل قدرت بگیرد.

تبلت گوگل Rammus

دستیابی به اطلاعات تبلت جدید گوگل با نام گوگل Rammus نیز این مرتبه با تلاش‌های رولند کوآنت (Roland Quandt) میسر شده است. وی توانست به اطلاعاتی مفید درباره این محصول در دیتابیس گیک‌بنچ دست پیدا کرده و متوجه شود تبلت جدید گوگل، به یک مادربورد دارای اسم کد “Shyvana” و پردازنده اینتل Core m3-8100Y مجهز شده است. این همان پردازنده‌ای است که در نسخه دارای 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی تبلت پیکسل اسلیت (با قیمت 799 دلار) دیده می‌شود. با این حال، نسخه اولیه تبلت گوگل Rammus با 4 گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر شده است.

اطلاعات تبلت گوگل Rammus در گیک‌بنچ

تبلت گوگل Rammusیک نکته جالب درباره تبلت گوگل Rammus قدرت گرفتن آن از اندروید 7.1.1 نوقا است، در حالی که گوگل به عنوان توسعه‌دهنده اندروید، همیشه محصولات خودش را به جدیدترین سیستم عامل‌ها و نسخه‌های پلتفرم اندروید مجهز می‌کند.

ممکن این محصولی کاملا متفاوت و دور از ذهن باشد و به جای تبلت گوگل Rammus به نسخه‌ای از پیکسل بوک یا یک اسپیکر هوشمند جدید اشاره کند. لپ تاپ‌های هیبریدی پیکسل بوک، که به سیستم عامل کروم مجهز شده اما دارای توان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز هستند، هنوز مجهز به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 روانه بازار می‌شوند، به همین دلیل این پیش‌بینی دور از ذهنی نیست. اما احتمال در راه بودن یک اسپیکر یا نمایشگر هوشمند پایین‌تر است، چرا که چنین گجت‌هایی به پردازنده Core m3 نیاز ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بیشتر شبیه لبتابه

  2. اینجوری که خوب به نظر میرسه