ویدیوهای IGTV

اشتراک‌گذاری ویدیوهای IGTV در استوری اینستاگرام امکان‌پذیر شد

ویدیوهای IGTV را از این بعد می‌توان در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت. مهم‌ترین نتیجه حاصل از اشتراک‌گذاری ویدیوهای آی جی تی وی اینستاگرام در استوری، جلب توجه تعداد بیشتری از کاربران به آن‌ها است.

فیس بوک، با آوردن قابلیت IGTV به اینستاگرام تلاش کرد تجربه مشاهده ویدیو درون گوشی هوشمند را متحول کرده و در واقع رقابتی جدی را با سرویس یوتیوب شرکت گوگل آغاز کند. این قسمت در واقع پلتفرمی منحصربه‌فرد محسوب شده و در قالب یک تب، درون اپلیکیشن اینستاگرام قابل دسترسی است. ویدیوهای IGTV به صورت عمودی پخش شده و مربوط به صفحه‌هایی هستند که یک کاربر آن‌ها را فالو کرده است. همچنین ممکن است بسته به علاقه کاربر، ویدیوهایی نیز خارج از صفحه‌های فالو شده به صورت پیشنهادی معرفی شوند.

اشتراک‌گذاری ویدیوهای IGTV از طریق استوری

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده از این پس، اشتراک‌گذاری ویدیوهای IGTV در پلتفرم استوری نیز امکان‌پذیر خواهد بود. به این ترتیب، ارتباط میان بخش‌های مختلف شبکه اجتماعی اینستاگرام باز هم بیشتر خواهد شد. به عبارت دیگر، کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای IGTV که پیشتر در این قسمت بارگذاری کرده‌اند را درون استوری خود نیز منتشر کنند. با توجه به این که بیشترین میزان محبوبیت بین فید، IGTV و استوری در اختیار اینستاگرام استوری است، این موضوع به افزایش بازدید از ویدیوهای طولانی کاربران کمک خواهد کرد.

ویدیوهای IGTV

برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای IGTV در استوری کافی است خط پایین ویدیو را لمس کرده و سپس گزینه “Add Video To Your Story” را لمس کنید. از آنجایی که مزیت ویدیوهای IGTV طولانی بودن آن‌ها است و از طرفی مدت زمان ویدیوهای منتشر شده در استوری بسیار کوتاه است، کاربران خواهند توانست بر روی پیش نمایش کلیک کرده و با ورود به بخش آی جی تی وی، نسخه کامل ویدیو را مشاهده کنند. به طور واضح اینستاگرام در تلاش است تعداد کاربران بخش انتشار ویدیوهای طولانی درون اپلیکیشن خود را افزایش بدهد و در این مسیر می‌خواهد از محبوبیت فوق‌العاده استوری استفاده کند.

توییت اینستاگرام

در حال حاضر، اطلاعات دقیقی پیرامون تعداد کاربران فعال IGTV وجود نداشته و نمی‌توان میزان محبوبیت آن را با فید و مخصوصا استوری اینستاگرام مقایسه کرد، اما انتظار داریم فراهم شدن قابلیت اشتراک‌گذاری ویدیوهای IGTV در استوری، به افزایش محبوبیت آن کمک زیادی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه