ايسوس کامپيوتر شخصي G10 را با باتري و يو پي اس داخلي معرفي کرد

اگر فکر می کنید محصولات امروز ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۳ تنها به اولترابوک ها و تبلت ها محدود می شوند، بد نیست نگاهی به این کامپیوتر نسبتا بزرگ بیاندازید. این کامپیوتر رومیزی که با نام G10 معرفی شده، یک دسک تاپ حاوی باتری قابل حمل و همچنین UPS (منبع تامین نیروی بی وقفه) داخلی است. می توان گفت این کامپیوتر یک محصول ویژه برای کسانی است که نمی خواهند تحت هیچ شرایطی اطلاعات شان را از دست دهند. در ادامه با مشروح اين خبر گجت نيوز را همراهي کنيد.

به گفته ایسوس باتری و یو پی اس داخلی این کامپیوتر به گونه ای طراحی شده که حداقل ۲۰ ثانیه دوام خواهد آورد. می توان گفت این مقدار، زمان تقریبا منصفانه ای برای حل مشکل برق ورودی و یا ذخیره اطلاعات روی کامپیوتر است. البته این حداقل زمان اعلام شده است و مدل آزمایشی ایسوس در کامپیوتکس توانست تا ۲ دقیقه دوام بیاورد.

{photo}92/03/13/asus-g10{/photo}

این کامپیوتر رومیزی از پردازنده هاسول اینتل، گرافیک جی فورس GTX650 انویدیا، ۸ گیگابایت رم و یک ترابایت هارد دیسک بهره می برد. البته ۱۲۸ گیگابایت SSD هم این هارد را همراهی می کند. علاوه بر این یک مموری ریدر ۱۶ به ۱، دی وی دی رایتر، ۶ پورت USB 3.0، چهار پورت USB 2.0، خروجی HDMI و DVI-D و VGA از دیگر امکانات این کامپیوتر هستند.

ایسوس قصد دارد در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری میلادی این کامپیوتر جذاب را روانه بازار کند. البته هنوز در خصوص زمان دقیق عرضه یا قیمت آن صحبتی به میان نیاورده است.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*