تبلت 7.85 اینچی MSI Primo 81 برای رقابت با آیپد مینی معرفی شد

نمایشگاه کامپیوتکس آغاز شده است؛ کمپانی‌های مختلف نیز از این فرصت استفاده نموده و نسبت به معرفی محصولات جدید خود اقدام کرده‌اند. یکی از محصولات جالب MSI، تبلت هم اندازه آیپد مینی با نام Primo 81 است؛ که شباهت‌های بسیاری به تبلت کوچک اپل دارد. این تبلت 7.85 اینچی اندرویدی مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن 1024 در 768 ساخت ال جی است، درست همان صفحه نمایشی که ال جی برای آیپد مینی نیز تولید کرده است.

صفحه نمایش 7.85 اینچی Primo 81 دقیقا همان صفحه نمایشی است که در آیپد مینی نیز استفاده شده است. دقت نمایش رنگ‌ها، زاویه دید و حتی کنتراست تصویر آن نیز با آیپد مینی تفاوت چندانی ندارد.

تبلت کوچک MSI دارای ضخامت 7.8 میلی‌متر، یعنی کمی ضخیم‌تر از آیپد مینی با ضخامت 7.2 میلی‌متر است. کیفیت ساخت این تبلت نیز در مقایسه با آیپد مینی بد نیست و تقریبا از مواد شبیه به تبلت اپل در ساخت آن استفاده شده است.
تبلت Primo 81 مجهز به اندروید 4.2 است و از یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت Allwinner به نام A315، یک گیگابایت حافظه رم و یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

{photo}92/03/13/msi-primo-81{/photo}

هنوز قیمت آن مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این تبلت طی هفته‌های آینده وارد بازار آسیا و سپس کشورهای دیگر شود.

MSI علاوه بر Primo 81 یک تبلت 9.7 اینچی (درست هم سایز آیپد 4) را نیز با نام Primo 93 به نمایش گذاشته که هنوز اطلاعات فنی آن مشخص نشده است. اما با توجه به تصاویری که در زیر آمده احتمالا دارای دوربین 2 مگاپیکسل در جلو و صفحه نمایش 10 اینچ باشد . ما هم مثل شما منتظر اعلام مشخصات بیشتر از این تبلت MSI خواهیم بود در روزهای آینده با گجت نیوز همراه باشید

{photo}92/03/13/msi-primo-93{/photo}


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*