وای فای داخل خودرو بنتلی

بنتلی اولین وای فای داخل خودرو امن و فوق سریع را معرفی کرد

وای فای داخل خودرو بنتلی معرفی شد. سیستم Bentley in-car WiFi بسیار پرسرعت بوده و با ایمنی که به همراه دارد، کاملا برای استفاده تجار قابل اعتماد است.

آیا شما یک تاجر هستید که علاقه دارید وقتی سوار خودرو بنتلی خود شده‌اید و همراه یک راننده از یک دفتر کار به دفتر کار دیگری می‌روید، به کارهایتان برسید؟ شما خوشبخت هستید، چرا که بنتلی از نخستین وای فای داخل خودرو امن و فوق سریع جهان پرده برداری کرد.

بنتلی می‌گوید این سیستم که از سال آینده در تمامی اتومبیل های این شرکت استفاده خواهد شد، قادر به ارائه پوشش شبکه بدون وقته در حین سفر، ارائه یک اتصال کارآمد و اتصال کامل مخصوص مشاغل در حین حرکت است. این سیستم در سرعت 113 کیلومتر بر ساعت نیز کار می‌کند، به طوری که مسافران به طور همزمان می‌توانند به اپلیکیشن‌های کاربردی تجاری و سرگرمی از جمله استریم ویدیو با کیفیت مناسب، دست پیدا کنند.

وای فای داخل خودرو بنتلی

مشخصات وای فای داخل خودرو بنتلی

این سیستم با همکاری Viasat (یک شرکت مخابراتی جهانی که بیش از 30 سال از تاسیس آن می‌گذرد) به تولید رسیده است. این شبکه دارای 14 میلیون کانال وای فای در نزدیک به 30 کشور در سراسر جهان است. آن همچنین به ارائه وای فای حین پرواز به منظور استفاده در هواپیماهای تجاری و دولتی نیز کمک خواهد کرد.

وای فای داخل خودرو بنتلی

سیستم وای فای داخل خودرو بنتلی از شبکه اختصاصی مجازی چند کاناله (VPN) جهت اتصال تا سه شبکه موبایلی بر روی یک سیگنال فوق سریع استفاده می‌کند. هیچ سیم کشی برای این کار نیاز نیست، سیستم به صورت پنهانی در تنه‌ی اتومبیل قرار می‌گیرد و روتر آن به منبع تغذیه DC خودرو وصل می‌شود. روتر وای فای داخلی این سیستم به یک هاب Broadband-Connected وصل شده است. این سیستم در یک سایت استاتیک که به اتصال پهنای باند در یک سایت منبع قرار دارد و منجر به اتصالی بی‌نظیر، قابل اطمینان و ایمن می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یکی از اینا واجبه واقعا

  2. اپشن های اونا و ما ….