حمله سایبری اسرائیل

حمله سایبری اسرائیل به زیرساخت‌های ارتباطی ایران

حمله سایبری اسرائیل به ایران، خبری است که توسط وزیر ارتباطات تایید شده است. این حمله هکری صبح روز 14 آبان 97 انجام شده که حاکی از مجموعه‌ای از حملات سایبری اسرائیل به زیرساخت‌های ارتباطی ایران است. در ادامه جزئیات ایران موضوع را بررسی می‌کنیم.

حمید فتاحی، رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ایران در صفحه توییتر خود اعلام کرد مجموعه‌ای از حملات سایبری در صبح روز 14 آبان 97 به زیرساخت‌های ارتباطی ایران انجام شده است که با هوشیاری تیم‌های فنی این سازمان، تمامی حملات به خوبی دفع شده است. وزیر ارتباطات نیز در صفحه شخصی خود عنوان کرد این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

حمله سایبری اسرائیل

پیگیری حمله سایبری اسرائیل به ایران در مجامع بین‌الملل

حمید فتاحی با تاکید حمله سایبری اسرائیل به زیرساخت‌های ارتباطی ایران در توییتر خود نوشت این موضوع برای مردم دنیا دیگر عجیب نیست؛ زیرا رژیمی که به ادعای حقوق بشر می‌پردازد و از سوی دیگر ملتی را به خاک و خون می‌کشند. ادعای واهی حمله سایبری از طرف ایران را طرح می‌کنند و خود حملاتی را انجام می‌دهند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در خصوص این موضوع در صفحه توییتر خود عنوان کرد:

رژیمی که سابقه‌ آن در به کارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش داشت به زیرساخت‌های ارتباطی ایران صدمه‌ای وارد کند. البته به لطف هوشیاری تیم‌های فنی، دست خالی بازگشت. این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

حمله سایبری اسرائیل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. یه سوال برام پیش اومد . دولتی که خودش یکی از طراحهای اینترنت بوده و به کلیه دیتا سنترهای اینترنت دسترسی داره چرا باید حمله سایبری کنه اونم زمانیکه کل اینترنت و میتونه track کنه و ببینه . مسئله ی دوم . تمام یوزر و پسووردهای اینترنتی روی همون دیتا سنترهاست .. مسئله ی سوم هر متخصص آی تی میدونه کل دنیا منجمله ایران تمام اطلاعات حیاتیشون روی اینترانت ه نع اینترنت . اینترانت هم قابل نفوذ نیست .

    التماس تفکر .

    • بیشتر سرورهای دنیا توی أمریکاست و نه اسراییل و اینکه اسراییل طراح اینترنت بوده رو اول بار شما عنوان کردی.در ثانی وجود سرورها در یک کشور دلیل بر دسترسی اون کشور به همه یوزر و پسوردها نیست و اون کشورها قوانین محکمی برای حتی دسترسی سرویسهای اطلاعاتیشون به این دیتاها دارن.و نکته آخرم اینکه حمله به زیر ساختهای مخابراتی برای مختل کردن اینترنت و ارتباطات هست نه سرقت اطلاعات حیاتی

  2. خخخخ ایران مرده دیگه ! مرده رو که نمیزنن خخخخ

  3. هخخخ حاجی اینا بهانه میارن اینترنت رو قطع کنن نمیدونن چیکار کنن . نترس این ظلما نمیمونه به زودی تموم میشه . به هرکی بگی یوتیوب اینا فیلتره به آدم میخندن . نه حاجی نترس تموم میشه تا عید

  4. من به نمایندگی از طرف مردم انقلابی و اسلامی ایران اعلام می کنم فردا به رسم نمادین جلوی میلیون ها دوربین بین المللی خواهیم رفت و پوتین هایمان را میپوشیم و پیاده به سمت تل آویو حرکت می کنیم و با آر پی جی های ساخت جهموری اسلامی اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم

    • احسنت بر تو ای جوان انقلابی . من راسخم که جوانی به عظمت تو به تنهایی می تواند پوزه میلیون ها افراد مجذوب غرب را به خاک بمالد . جوانی با نام و نشان تو باید الگویی برای مردم انقلابی ایران باشد تا در برابر استکبار که رو به نابودیست پیروز شود افرین واقعا افرین

  5. حتی اگر حمله ای هم وجود داشته باشه، این ها توانایی مقابله ندارن و صورت مسئله را پاک می کنند، یعنی قطع اینترنت!!!

    افراد بی سوادی در بدنه دولت وجود داره که همه نه به خاطر لیاقتشون، بلکه به خاطر خودی بودن جذب شدند

    باید گریست، جور دیگر باید دید

    با سپاس

  6. چرا مردم ایران باید حرف های یک مسئول لیسانسه با رشته غیر مرتبط رو باور کنند؟

    از ۱۶ دانشمند کشور پرسیدم، چه طور ممکن شد که ایشان وزیر بشه؟ هیچ کدام جز ابراز افسوس، پاسخ دیگری نداشتند.

    فکرش رو بکنید: از میان ۵۰۰ هزار نفر لیسانس و فوق لیسانس و دکترا و همچنین برنامه نویسان و متخصصین شبکه و مخترعین کشور، چه طور ممکنه ایشان وزیر بشه؟

    باید گریست

    با سپاس

  7. هه چی بگم چرا فقط باید به ایران حمله کنه ؟؟؟

  8. پیگیری از طریق جامعه بین المللی به هیچ وجه ممکن نیست و جوابگو نخواهد بود
    بهترین راه پاسخ دادن
    یعنی یه حمله ی حسابی و تمام عیار تا طرف مقابل بفهمه بعععله اینجوریاست ما هم داریم و می تونیم

  9. چیکار کرده ؟؟؟
    چیزی مگه تخریب شده

  10. اسراعیل ننه مرده با ما کارش چیه

  11. بخدا اینا کگار خوددشونه