گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 با چیپ 7 نانومتری به جنگ هواوی میت 20 خواهد رفت

گوشی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) به چیپ 7 نانومتری از سری اگزینوس مجهز می‌شود. ظاهرا قابلیت‌های هوش مصنوعی، پرچمدار سامسونگ را به رقیبی جدی برای هواوی میت 20 تبدیل خواهد کرد.

مطابق با جدیدترین اطلاعات منتشرشده توسط یکی از افراد آگاه به برنامه‌های سامسونگ، غول فناوری کره قصد دارد با تجهیز گلکسی اس 10 به چیپ 7 نانومتری اگزینوس و واحد پردازش عصبی دوگانه (dual-NPU)، موبایل بعدی از خانواده Galaxy S را برای رقابت با هواوی میت 20 و تراشه 7 نانومتری کایرین 980 پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد.

تا به امروز، فقط هواوی و اپل از NPU در محصولات خود استفاده کرده‌اند و گوشی های پرچمدار از سری میت 20، اولین موبایل های دنیا با واحد پردازش عصبی دوگانه شناخته می‌شوند. ظاهرا سامسونگ هم با در نظر گرفتن این قابلیت برای نسل بعدی چیپست Exynos، می‌خواهد محصولات خود را از سایر گوشی های بازار متمایز کند.

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 از اگزینوس 9820 قدرت خواهد گرفت

اگر ادعای Ice Universe صحت داشته باشد، تراشه 7 نانومتری سامسونگ با نام اگزینوس 9820 به دست کاربران خواهد رسید. در کنار افزایش قدرت پردازشی، دپارتمان تصویربرداری بیش از هر بخش دیگری دست‌خوش تحول خواهد شد زیرا از این چیپ جدید می‌توان برای مقاصد هوش مصنوعی همچون شناسایی سریع گفتار و بهینه‌سازی‌های پیشرفته تصاویر با قابلیت یادگیری عمیق استفاده کرد. پیش از این، گوگل و اپل نشان داده بودند که با اضافه کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی به دوربین محصولات خود، عملکرد آنها را چگونه متحول کرده‌اند؛ به همین جهت، روی آوردن سامسونگ به این فناوری قطعا با استقبال کاربران همراه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نمیوته باهاش رقابت کنه

  2. متحول میکنه دنیای موبایل رو