شاسی بلند مفهومی فیات فست بک

شاسی بلند مفهومی فیات فست بک در برزیل معرفی شد

خودرو شاسی بلند مفهومی فیات فست بک (Fiat Fastback) در نمایشگاه خودرو برزیل معرفی شد. از نکات جالب توجه شاسی بلند فیات می‌توان به تجهیز آن به هدلایت دو ردیفه اشاره کرد که چهره‌ی این خودرو را منحصر به فرد کرده است.

فیات می‌خواهد اتومبیل‌های SUV خود را در بازار گسترش دهد. این شرکت با حضور در نمایشگاه بین‌المللی موتور شو سائو پائولو، از آینده ی محصولات خود در این بخش مهم بازار پرده برداری کرد. شاسی بلند مفهومی فیات فست بک ، یک کراس اوور به سبک کوپه با شباهتی زیاد به مرسدس بنز CGL کوپه است.

خودرو مفهومی فیات فست بک به هدلایت دو ردیفه تجهیز شده است که شامل یک نوار کوچک از نور در نوک کاپوت و مجموعه‌ای از چراغ‌ها در جلوپنجره‌ی مشبک است. نام درستی برای این خودرو انتخاب شده است، چرا که سقف خودرو با چراغ‌های نازکی همراه شده است. به طور کلی وقتی به جزئیات خودرو فیات فست بک می‌نگریم، در اینجا دیگر تفاوتی بین SUV کوپه بی ام و و مرسدس بنز وجود ندارد.

شاسی بلند مفهومی فیات فست بک

فست بک در حال حاضر صرفا یک طرح مفهومی از بیرون یک اتومبیل است. فیات در نمایشگاه خودرو برزیل نیز تنها نمای بیرونی آن را در معرض دید همگان قرار داد و ما نتوانستیم داخل آن را مشاهده کنیم.

زمان عرضه فیات فست بک

فیات هیچ اطلاعاتی از پلتفرم یا پیشرانه‌ی قدرتبخش خودرو مفهومی جدید خود ارائه نکرده است. از ابعااد فست بک اینطور به نظر می‌رسد که ما با خودرویی در قد و قواره‌ی جیپ رنگادو، کامپاس و خودرو پیکاپ فیات تورو روبرو هستیم. به گفته‌ی مسئولان شرکت فیات، یک نسخه‌ی تولید شده از طرح مفهومی فست بک می‌توان در سال 2020 روانه‌ی بازار شود. این خودروساز با سیرمایه گذاری گسترده‌ی خود قصد دارد تا سال 2023 میلادی مدل‌های جدید، پیشرانه‌های جدید و سیستم‌های مالتی‌مدیای جدیدی را تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اوپس این کدوم طرفیه

  2. شاسی بلن های ما و شاسی بلندای ما