واردات گوشی های موبایل

واردات گوشی های موبایل به ایران 43 درصد افزایش یافت

واردات گوشی های موبایل به ایران نسبت به هفت ماهه اول سال قبل با 43 درصد رشد همراه بوده است. بر اساس آمارهای گمرک در 7 ماه نخست سال 97 ارزش واردات موبایل بیش از 265 میلیون 963 هزار دلار است.

مرکز گمرک ایران آماری از تجارت خارجی 7 ماه نخست سال جاری منتشر کرد که در این مدت ارزش واردات گوشی های موبایل بالغ بر 265 میلیون و 963 هزار دلار بوده است. بنابراین واردات موبایل هم از حیث تعدادی و هم از نظر ارزشی، بیشتر از 7 ماهه نخست سال قبل بوده و رشد 43 درصدی را تجربه کرده است. در واقع با اجرای طرح رجیستری آمار قاچاق تلفن همراه به صفر رسیده و بازار موبایل در این زمینه با تحول بزرگی همراه شده است.

واردات گوشی های موبایل

میزان افزایش واردات گوشی های موبایل

بر اساس آمارهای منتشر شده در هفت ماه نخست سال جاری، واردات گوشی های موبایل دارای ارزش بالغ بر 265 میلیون و 963 هزار دلار بوده و 1.01 درصد از ارزش کل واردات ایران را در اختیار دارد. در مدت زمانی مشابه سال قبل، ارزش واردات موبایل به ایران 185 میلیون و 445 هزار دلار را نشان می‌داد که سهم 0.63 درصدی از کل واردات را شامل می‌شد. در مجموع، واردات تلفن همراه نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل با رشد 43 درصدی همراه بوده است.

واردات گوشی های موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دروغه دروغه دروغه. آقای جهرمی کلاهت رو بنداز بالاتر. اینجوری به فکر حقوق مصرف کننده ای. ما رو باش فکر کردیم نیروی جوان سر کار بیاد اوضاع بهتر میشه ، ای کاش وزیر قبلی سر کار می بود.

  2. پس هی میگن کاهش پیدا میکنه کاهش پیدا میکنه حرف الکیه دیگه

  3. روی قیمت که تاثیری نداشت

  4. اره اگه اینطور بود واسه ایفون کارت ملی نمیخاستن